title
کد خبر: 236475
00
حقایقی در مورد ویتامین C
واقعا خوردن ویتامین ث برای سرماخوردگی مفید است؟

مصرف مقدار بالای ویتامین ث به خاطر اثرات شبهه آنتی‌هیستامین باعث بهبود سطحی سرماخوردگی می‌شود اما آن را درمان نمی‌کند. از انواع آنتی هیستامین هم می‌توان به کتوتیفن، هیدروکسی زین، سیتری زین، لوراتادین اشاره کرد. بنابراین بهتر است از منابع طبیعی ویتامین ث به شکل روزانه استفاده کنید تا عملکرد بدن طبیعی باشد

کافه سلامت: مصرف مقدار بالای ویتامین ث به خاطر اثرات شبهه آنتی‌هیستامین باعث بهبود سطحی سرماخوردگی می‌شود اما آن را درمان نمی‌کند. از انواع آنتی هیستامین هم می‌توان به کتوتیفن، هیدروکسی زین، سیتری زین، لوراتادین اشاره کرد. بنابراین بهتر است از منابع طبیعی ویتامین ث به شکل روزانه استفاده کنید تا عملکرد بدن طبیعی باشد. در ویدیوی   «واقعا خوردن ویتامین ث برای سرماخوردگی مفید است؟»   خانم دکتر ریحانه صبوریان، داروساز و دستیار تخصصی کنترل کیفیت داروها از دانشگاه علوم‌پزشکی تهران از مصرف ویتامین ث و تاثیر آن بر سرماخوردگی می‌گویند.


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز