title
کد خبر: 235897
00
کمک خیّرین به حوزه سلامت در سال ۱۴۰۱ دو برابر شده است

وزیر بهداشت و درمان وآموزش پزشکی اعلام کرد: امسال خیرین حوزه سلامت سه هزار و۶۰۰ میلیارد تومان به بخش بهداشت و درمان کشور کمک کردند که نسبت به پارسال ۲ برابر افزایش نشان می دهد.

به گزارش بهداشت نیوز، دکتر بهرام عین اللهی روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از مجموعه دانشکده علوم پزشکی استان البرز که توسط یک فرد خیر در دست ساخت قرار گرفته است، افزود: سال گذشته خیرین حوزه سلامت یک هزارو۹۰۰ میلیارد تومان در این بخش کمک کردند.

وی با قدردانی از خیرین حوزه سلامت کشور گفت : اکنون نیز مجموعه دانشکده علوم پزشکی استان البرز در زمینی به مساحت ۲۲ هزارو۵۰۰ متر مربع در پنج طبقه توسط یک فرد خیر در حال ساخت و تکمیل است.

وزیر بهداشت و درمان وآموزش پزشکی اظهار کرد: این مجموعه دارای ۱۷ کلاس درس ، سالن اجتماعات به ظرفیت ۳۰۰ نفر ، آزمایشگاه های پیشرفته ، کتابخانه بزرگ ، سالن مطالعه کتاب و امکانات پیشرفته پزشکی و آموزشی است .

عین اللهی گفت : دانشکده علوم پزشکی البرز که ساخت آن از سال ۹۹ آغاز شده اکنون با بیش از ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی در آستانه تکمیل و بهره برداری قرار گرفته است.

وی اظهار کرد: تاکنون بیش از ۷۰۰ میلیارد تومان برای ساخت این مجموعه آموزشی پزشکی به ظرفیت ۷۰۰ دانشجو توسط یک فرد خیر به نام آقای مطهر نژاد هزینه شده است.


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز