title
کد خبر: 235789
00
روش‌های آزمایش و شناسایی محصولات تراریخته و قوانین عرضه آنها
محصولات تراریخته برچسب دارند؟

خریدار محصولات غذایی باید بدانید موادی که تهیه می‌کند، تراریخته است یا نه و داشتن برچسب تراریخته به مصرف‌کننده این اختیار را می‌دهد با آگاهی از این محصول تراریخته استفاده کند یا نکند؛ در کشورهای مختلف هم قوانین متفاوتی وجود دارد. در ایران از قوانین اتحادیه بین المللی پیروی می‌شود و زدن برچسب اجباری است

کافه سلامت: خریدار محصولات غذایی باید بدانید موادی که تهیه می‌کند، تراریخته است یا نه و داشتن برچسب تراریخته به مصرف‌کننده این اختیار را می‌دهد با آگاهی از این محصول تراریخته استفاده کند یا نکند؛ در کشورهای مختلف هم قوانین متفاوتی وجود دارد. در ایران از قوانین اتحادیه بین المللی پیروی می‌شود و زدن برچسب اجباری است. در  ویدئوی   «محصولات تراریخته برچسب دارند؟»    خانم دکتر شیما تشرعی داروساز و دستیار تخصصی رشته نوتراسیوتیکس علوم پزشکی تهران درباره روش‌های تست و شناسایی، برچسب‌زنی محصولات تراریخته توضیح می‌دهند.


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز