title
کد خبر: 235421
00
ضرورت تشدید نظارت ها بر اجرای طرح دارویار

عضو کمیسیون بهداشت مجلس با یادآوری اینکه طرح دارویار با تلاش و همت دولت سیزدهم و مجلس یازدهم اجرا شد، افزود: این طرح به صورت هدفمند عملیاتی و اجرایی شده و در راستای جلوگیری از رانت و اختلاس در حوزه دارو موثر است و تامین منافع ملی را در پی دارد در واقع هیچ کدام از دولت های پیشین جرات اجرای این طرح را نداشتند اما دولت فعلی در مسیر اجرای آن گام برداشت.

به گزارش بهداشت نیوز، سیدمحمد پاک مهر  با تاکید بر اینکه با اجرای طرح دارویار  با اختلاس و رانت در حوزه دارو مقابله شد، گفت: با ورود جدی دولت در حوزه دارو، یارانه دارو به صورت مستقیم به دست بیماران رسید.

وی با یادآوری اینکه طرح دارویار با تلاش و همت دولت سیزدهم و مجلس یازدهم اجرا شد، افزود: این طرح به صورت هدفمند عملیاتی و اجرایی شده و در راستای جلوگیری از رانت و اختلاس در حوزه دارو موثر است و تامین منافع ملی را در پی دارد در واقع هیچ کدام از دولت های پیشین جرات اجرای  آن را نداشتند اما دولت فعلی در مسیر اجرای آن گام برداشت.

نماینده مردم بجنورد، مانه، سملقان، جاجرم، گرمه، راز و جرگلان ادامه داد: مردمی کردن و هدفمندسازی یارانه ها یکی از اهداف این طرح است و در واقع به جای آنکه یارانه در ابتدای زنجیره پرداخت شود به انتهای زنجیره یعنی مصرف کننده اختصاص می یابد.

پاک مهر یادآور شد: با اجرای درست طرح دارویار و تشدید نظارت ها بر اجرای آن حمایت از بیماران افزایش خواهد یافت و می طلبد نسبت به این مهم توجه جدی شود./

منبع: خبرگزاری خانه ملت


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز