title
کد خبر: 235406
00
ارائه خدمات امدادی و درمانی به ۱۲۰۰ زائر در مسیر قم تا جمکران

سرپرست سازمان امداد و نجات هلال احمر گفت: از صبح امروز تا ساعت ۲۰:۳۰ به بیش از ۱۲۰۰ دوستدار اهل‌بیت در پیاده‌روی حرم حضرت معصومه (س) تا مسجد جمکران خدمت‌رسانی امدادی و درمانی ارائه شده است.

به گزارش بهداشت نیوز، صادق محمودی با اعلام این خبر گفت:  در بازدیدی که هم‌اکنون در شب میلاد امام زمان (عج) از پایگاه‌های امدادی و درمانی هلال احمر در مسیر پیاده‌روی مسجد جمکران داشتم، براساس سامانه برخط امدادی تا ساعت ۲۰:۳۰ امشب ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ به یک هزار و ۲۰۹ نفر خدمت‌رسانی شده‌است.
او افزود: خدمات هلال احمر شامل امداد و نجات، درمان اضطراری، توزیع و تزریق دارو است.
او تاکید کرد: این پوشش امدادی از وظایف هلال احمر در حوزه امداد و سلامت در تجمعات انبوه است و نمونه‌ای از آنچه که در ایام راهپیمایی اربعین صورت می‌گیرد در این عملیات در حال انجام است.
گفتنی‌است؛ بر اساس پیش‌بینی‌ها حدود ۲ میلیون دوستدار اهل بیت امشب مسیر حرم حضرت معصومه(عج) تا مسجد جمکران را پیاده‌روی می‌کنند. براساس آمار اداره کل راه و ترابری ۱۲۸ هزار خودرو از محورهای مواصلاتی مختلف وارد شهر قم شده‌اند.


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز