title
کد خبر: 235170
00
آغاز عملیات اجرایی احداث بیمارستان ۱۰۰۰ تختخوابی اردبیل

عملیات اجرایی احداث فاز نخست بیمارستان ۱۰۰۰ تختخوابی اردبیل با ظرفیت ۵۴۰ تخت با حضور وزیر بهداشت در دانشگاه علوم پزشکی اردبیل آغاز شد.

به گزارش بهداشت نیوز، کلنگ ساخت این مگاپروژه دو سال پیش به زمین زده شد اما به علت مشخص نبودن محل اعتبارات مورد نیاز، معطل مانده بود که با تصمیم مسئولان محلی و استانی، بودجه آن از محل تهاتر نفت و ماده ۲۳ قانون بودجه، تامین خواهد شد.

اعتبار پیش بینی شده برای تکمیل فاز نخست این بیمارستان، ۴۸۵ میلیارد تومان و مدت زمان ساخت، ۴ سال است البته وزارت بهداشت امروز ۵۰ میلیارد تومان برای آغاز این پروژه تخصیص داد.

بیمارستان ۱۰۰۰ تختخوابی اردبیل توسط قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) ساخته خواهد شد.

در این مراسم آیت الله عاملی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل، سیدکاظم موسوی، نماینده مردم اردبیل، سرعین، نیر و نمین در مجلس، دکتر عاملی استاندار اردبیل، سردار حاجی زمانی معاون هماهنگ کننده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) و دکتر جوانمرد، رییس مرکز توسعه مدیریت و تحول اداری وزارت بهداشت نیز حضور داشتند.


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز