title
کد خبر: 235032
00
اولین نشست دیپلماسی بشردوستانه‌؛ فردا در ژنو با حضور هلال احمر ایران

نشست شبکه دیپلماسی بشردوستانه فدراسیون جمعیت‌های ملی صلیب سرخ و هلال احمر، ۱۱ و ۱۲ اسفند با حضور روسا، رهبران و نمایندگان جمعیت‌های ملی منتخب از جمله هلال احمر ایران در ژنو برگزار می‌شود.

به گزارش بهداشت نیوز، این نشست پنجشنبه و جمعه ۱۱ و ۱۲ اسفندماه ۱۴۰۱ در مقر فدراسیون جمعیت‌های ملی صلیب‌سرخ و هلال احمر در ژنو با هدف بررسی چالش‌ها، فرصت‌ها و رویکرد بلند مدت این فدراسیون در خصوص دیپلماسی بشردوستانه برگزار می‌شود.

تعدادی از رؤسا و مدیران ارکان نهضت بین‌المللی صلیب سرخ و نمایندگانی از جمعیت‌های ملی منتخب از جمله بهنام سعیدی؛ معاون امور بین‌الملل و حقوق بشردوستانه جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در این نشست شرکت می‌کنند.
تقویت همکاری میان جمعیت‌های ملی و فدراسیون در شبکه دیپلماسی بشردوستانه و تعیین اولویت‌های تاثیرگذار جهانی برای سال ۲۰۳۰ از اهداف اصلی اعلام شده برای برگزاری این نشست است.
یادآور می‌شود؛ در نشست‌های اساسنامه‌ای فدراسیون جمعیت‌های ملی صلیب سرخ و هلال احمر که بهار امسال با حضور دکتر کولیوند رئیس جمعیت هلال احمر کشورمان در ژنو برگزار شد؛ تصمیم شرکت کنندگان بر این شد که شبکه‌‌ای با عنوان دیپلماسی بشردوستانه تشکیل و در آن پیرامون فرصت‌ها، تهدیدها و چالش‌های این موضوع بحث و تبادل نظر شود که اولین نشست آن، این هفته برگزار خواهد شد.


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز