title
کد خبر: 234891
00
 بهترین مرطوب کننده پوست چرب و جوشدار

بهترین مرطوب کننده پوست چرب و جوشدار پوست، خارجی‌ترین لایه بدن بوده که به صورت مداوم از ما محافظت می‌کند. حالا این پوست ممکن است در اثر تغییر آب و هوا، ژنتیک، مواد غذایی و مواد دیگر دستخوش...

پوست، خارجی‌ترین لایه بدن بوده که به صورت مداوم از ما محافظت می‌کند. حالا این پوست ممکن است در اثر تغییر آب و هوا، ژنتیک، مواد غذایی و مواد دیگر دستخوش تغییر شود. با این حال ما نباید رسیدگی و مراقبت از آن را فراموش کنیم.

به منظور رسیدگی هرچه بهتر به پوست، توصیه پزشکان این است که محصولات مناسب پوست خود را استفاده کنید. بهترین مرطوب‌ کننده برای پوست چرب این وظیفه را برعهده دارد که علاوه بر آب‌رسانی به پوست، میزان چربی آن را هم کنترل کند.

ما در این مقاله قصد داریم تا شما را برای خرید بهترین کرم مرطوب‌ کننده برای پوست چرب و جوش دار راهنمایی کنیم. در این صورت مهم‌ترین قدم را برای محافظت از پوست خود برمی‌دارید.

ضرورت استفاده از مرطوب کننده برای پوست چرب

تصور عموم این است که افرادی با پوست چرب نیازی به استفاده از کرم مرطوب کننده ندارند. این گزاره کاملا اشتباه است، زیرا با عدم استفاده از بهترین کرم مرطوب کننده ضد جوش ترشح غدد چربی بیشتر می‌شوند.

بهترین روش این است که روزانه دو بار، یک بار صبح بعد از بیدار شدن و یک بار شب قبل از خوابیدن، صورت خود را به خوبی بشویید. برای مشاهده عملکرد بهتر، حتماً شوینده مخصوص پوست‌های چرب را هم استفاده کنید. سپس صورت را خشک کرده و به اندازه کافی مرطوب‌کننده بزنید.

کرم مرطوب‌کننده، انعطاف‌پذیری پوست را افزایش داده و ترشح غدد چربی را کنترل می‌کند. علاوه بر این با حفظ رطوبت پوست، باعث می‌شود تا التهاب آن کاهش پیدا کند. بنابراین اگر به صورت مرتب از شوینده و مرطوب‌کننده مناسب پوست خود استفاده کنید، چربی آن تا حد زیادی کاهش پیدا می‌کند.

بهترین مرطوب کننده برای پوست چرب چه ویژگی‌هایی دارد؟

بهترین مرطوب‌کننده پوست چرب خارجی باید در عین حال که پوست شما را آبرسانی می‌کند، باعث افزایش سطح چربی پوست هم نشود. بنابراین باید چند ویژگی مهم داشته باشد:

فاقد چربی (Oil-free): اولین و مهم‌ترین ویژگی مرطوب‌کننده پوست‌های چرب این است که بدون روغن باشد. بنابراین هنگام استفاده اغلب متوجه بافت سبک آن می‌شوید.

بر پایه آب (Water-based): مرطوب‌کننده‌های برپایه چربی برای پوست‌های خشک مناسب هستند. بنابراین اگر پوست چربی دارید حتماً به سراغ یک کرم بر پایه آب مانند کرم‌های سیلیکونی بروید.

ضد جوش (Anti-acne): پوست‌های چرب مستعد جوش و آکنه هستند. بنابراین باید کرم‌هایی بخرید که مستقیماً مانع از تولید جوش شوند.

علاوه بر این موارد گفته شده فراموش نکنید که چه پوست چرب دارید، چه خشک، بهتر است به سراغ بهترین مرطوب کننده پوست چرب ایرانی فاقد عطر بروید. محصولات عطری برای اغلب افراد باعث ایجاد حساسیت پوستی می‌شوند.

معرفی بهترین مرطوب کننده‌های پوست چرب ایرانی

در زیر لیستی از بهترین مرطوب کننده برای پوست چرب را به شما معرفی می‌کنیم. برای خرید کرم مرطوب‌کننده از الانزا می‌توانید ابتدا لیست زیر را مشاهده کنید.

کرم مرطوب کننده لافارر مدل Regulating

کرم Regulating لافارر، بهترین کرم مرطوب کننده پوست چرب ایرانی بوده که از آکنه پیشگیری می‌کند. این مرطوب کننده بافتی سبک داشته و بسیار سریع جذب می‌شود. همچنین به دلیل وجود Zinc PCA دارای خاصیت ضد باکتری و قارچ است.

از آن جایی که پوست‌های چرب همیشه براق هستند، افراد کمتر تمایل به استفاده از کرم مرطوب کننده را دارند. این در حالی است که کرم لافارر روی صورت مات بوده و چربی پوست را کنترل می‌کند. همچنین دارای آنتی اکسیدان بوده و تسکین دهنده است.

ژل آبرسان مخصوص پوست‌های چرب نوتروژینا Hydro Boost

ژل آبرسان نوتروژینا مدل Hydro Boost دارای هیالورانیک اسید و مواد آبرسان است. به همین دلیل نه تنها مانع پیری و چروک پوست شده که سلول‌های پوستی را هم تقویت می‌کند. با هر بار استفاده از این کرم تا 24 ساعت رطوبت پوست شما تامین می‌شود.

ساختار این محصول ژلی بوده و برای پوست‌های چرب مناسب است. از آن جایی که دارای گلیسیرین بوده پوست شما را به صورت عمیق آبرسانی کرده و جذب بسیار بالایی دارد. این کرم منافذ پوست را مسدود نمی‌کند و ضد التهاب، سوزش و خارش است.

 

کرم مرطوب کننده پوست چرب مدیلن

کرم پوست چرب مدیلن در مقایسه با بهترین مرطوب کننده پوست چرب خارجی، عملکرد بسیار خوبی از خود نشان می‌دهد. این مرطوب کننده حاوی آلوئه‌ورا بوده و پوست را درخشان می‌کند. در صورتی که به دنبال محصولی هستید که از پیری و چروک پوست جلوگیری کند، این کرم گزینه بسیار خوبی محسوب می‌شود.

مرطوب کننده مدیلن دارای روغن بادام شیرین بوده و کنترل کننده چربی و ضدجوش است. این کرم حاوی کوآنزیم و 10Q بوده که مانع از پیری پوست می‌شود. استفاده مداوم از این کرم از خشکی و خارش پوست جلوگیری کرده و چربی را تنظیم می‌کند.

کرم مرطوب کننده مخصوص پوست چرب هیدرالیفت

کرم آبرسان مخصوص پوست چرب هیدرالیفت، غدد ترشح چربی را کنترل می‌کند. علاوه بر این مانع از این می‌شود که رطوبت پوست دفع شود. بنابراین پوست را به حالت طبیعی و بدون براق بودن برمی‌گرداند.

این کرم به این دلیل که حاوی آسپارلین، فوکوژل، سبوکسیل و سدیم لاکتیت بهترین کرم مرطوب کننده برای پوست چرب و جوش دار به شمار می‌رود. بنابراین عمیق‌ترین لایه‌های پوست را هم آبرسانی می‌کند.

امولسیون مرطوب کننده پوست چرب Hydroderm

امولسیون مرطوب کننده پوست چرب هیدرودرم، موجب تعدیل ترشح چربی پوست و نرمی آن می‌شود. این امولسیون حاوی روغن‌های گیاهی و معدنی بوده و از تحریک پوست جلوگیری می‌کند. این کرم رطوبت مورد نیاز پوست را فراهم کرده و دارای گلیسیرین و لسیتین است.

این امولسیون بهترین کرم مرطوب کننده ضد جوش بوده و به عنوان یک پایه برای آرایش مناسب و حاوی ترکیبات ضد باکتری و قارچ است. pH آن سازگار با پوست بوده و نتیجه نهایی استفاده از کرم مات است. خشکیدگی و کشیدگی پوست را رفع کرده و آن را آبرسانی می‌کند.

 

آشنایی با بهترین مرطوب کننده‌های پوست چرب خارجی

علاوه بر آشنایی با محصولات ایرانی بد نیست که با انواع بهترین کرم مرطوب کننده پوست چرب خارجی هم آشنا شویم. شما بسته به اینکه چه بودجه‌ای در اختیار دارید، می‌توانید کرم مناسب خود را خریداری کنید.

کرم آبرسان مویسچر 100 ساعته Clinique

این کرم مرطوب کننده در بین نظرسنجی‌های انجام شده بهترین کرم مرطوب کننده برای پوست چرب است. این آبرسان تنها در 3 ثانیه پوست را چرب کرده و رطوبت آن را برای مدت زمان طولانی تامین می‌کند. همچنین از تشکیل چین و چروک هم جلوگیری خواهد کرد.

مرطوب کننده لایت Kind To Skin برند Simple

این کرم مرطوب کننده سیمپل پوست را به مدت 12 ساعت مرطوب نگه می‌دارد. بافت آن بسیار سبک بوده و روی پوست سنگینی نمی‌کند. این کرم دارای ویتامین B5 و E بوده و به هیچ عنوان منافذ پوست را نمی‌بندد.

کرم آبرسان The Water Cream  برند Tatcha

این کرم آبرسان برند تاچا، بهترین کرم مرطوب کننده برای پوست چرب و جوش دار بوده که حاوی ترکیبات مغذی است. این محصول بدون اینکه پوست را چسبناک کند، آن را به طور کامل آبرسانی می‌کند.

آبرسان تی تری Body Shop

 محصولات بادی شاپ به خصوص لاین تی تری مخصوص پوست‌های چرب است. بنابراین این آبرسان بهترین کرم مرطوب کننده ضد جوش است. این محصول حاوی عصاره درخت چای بوده و آبرسان قوی پوست است. ماندگاری آن 24 ساعته بوده و کاملا وگن است.

سخن پایانی

برای خرید بهترین مرطوب کننده پوست چرب ایرانی پیشنهاد می‌کنیم تا برندهایی را امتحان کنید که قیمت مناسبی دارند. در صورتی که کرم‌های قیمت پایین‌تر با پوست شما سازگار نبود، می‌توانید به سراغ برندهای گران‌قیمت‌تر بروید. یک محصول خوب لزوما محصول گران‌قیمتی نیست، بلکه کرمی بوده که با پوست شما سازگاری بیشتری دارد.


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز