title
کد خبر: 234875
00
آغاز احراز توانایی جسمی حجاج ۱۴۰۲ پس از اتمام نام‌نویسی زائران

رییس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر گفت: وظیفه اصلی مرکز پزشکی حج‌ و زیارت ارائه خدمات بهداشتی، درمانی و پزشکی به زائران عتبات عالیات و حج تمتع و عمره است.

به گزارش بهداشت نیوز و بنابر اعلام پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر؛ مرعشی با اشاره به خدمات مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمرگفت: وظیفه اصلی مرکز پزشکی حج‌ و زیارت این سازمان ارائه خدمات بهداشتی، درمانی و پزشکی به زائران عتبات عالیات و حج تمتع و عمره است.

وی با بیان برنامه‌ها و ‌نحوه پذیرش ثبت نام زائران در حج ۱۴۰۲ افزود: نام نویسی زائران از هفته آینده شروع خواهد شد، که بعد از ثبت نام، پزشکان در شهرهای مختلف به معاینه و احراز توانایی جسمی  زائرین می‌پردازند، و درصورت تایید پزشکان و ‌پرستاران ثبت نام آن‌ها قطعی خواهد شد.

مرعشی با اشاره به  ثبت نام اربعین ۱۴۰۲ گفت: تیم های متعددی از سازمان‌ها و ارگان‌های مردم نهاد جهت خدمت رسانی  به زائرین سیدالشهدا حضور پیدا خواهند کرد.

رئیس مرکز پزشکی حج‌ و زیارت در پایان تشریح  کرد: پزشکان و پرستاران و داروسازانی که علاقمند به خدمت رسانی در اربعین حسینی هستند می‌توانند از طریق سایت http://www.hmc.ir جهت ارائه خدمت رسانی‌ ثبت نام کنند.


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز