title
کد خبر: 234658
00
توسعه خوابگاه‌های متاهلی

معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت گفت: توسعه خوابگاه‌های متاهلی از مهمترین برنامه‌های وزارت بهداشت بوده و در کنار آن به دنبال استفاده بیش از پیش از ظرفیت مشاوران در خوابگاه‌های دانشجویی هستیم.

به گزارش بهداشت نیوز، دکتر عباس شیراوژن در اجلاس روسای دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی سراسر کشور در مجتمع شهدای مدافع سلامت مشهد مقدس، اظهار داشت: تقویت ارتباط خانواده و دانشگاه به عنوان نهاد اجتماعی، اقناع معاونین آموزشی جهت موافقت با درخواست مهمانی دانشجویان متاهل و زمینه سازی جهت گسترش ازدواج دانشجویی از دیگر برنامه های این معاونت در راستای حمایت از جوانی جمعیت محسوب می شود.

 

وی با اشاره به ابلاغ بخشنامه تشکیل شوراهای فرهنگی در بیمارستانها توسط وزیر بهداشت، گفت: به تدریج باید به سمت بکارگیری معاون فرهنگی در بیمارستانها نیز برویم.

 

معاون وزیر بهداشت تاکید کرد: حفظ شان و قداست محیط دانشگاه ها، تامین امنیت اخلاقی و روانی مراکز آموزشی، پوشش و رفتار حرفه ای و همچنین قانون گرایی مورد تاکید ویژه است. 

 

وی با تاکید بر تقویت انگیزه های تشکل های انقلابی برای برگزاری کرسی های آزاد اندیشی تصریح کرد: ایجاد جریان گفتمان سازی غیرت دینی و هویت بخشی به جوانان و تقویت ارتباط خانواده و دانشگاه از دیگر مواردی است که باید در محیط دانشگاه مورد توجه قرار گیرد.

 

 معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افزود: غنی سازی اوقات فراغت دانشجویان، تقویت ورزش و مهارت افزایی در محیط های خوابگاهی، فراهم کردن فضای ازدواج دانشجویی، کاهش هزینه ها با برپایی نمایشگاه های خرید، معرفی کتب و محصولات مناسب فرهنگی، برگزاری مراسم مناسبتی و مذهبی از راهکارهای تقویت امور فرهنگی در دانشگاه ها است.


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز