title
کد خبر: 234644
00
صدور مجوز موکب‌های سلامت برای اربعین ۱۴۰۲

در جلسه‌ای که با حضور مدیران مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر و نماینده ستاد بازسازی عتبات عالیات، برگزار شد، تعیین شد که موکب‌های سلامتی که در اربعین حسینی ۱۴۰۲ در حوزه درمان و سلامت فعالیت دارند، باید مجوز داشته باشد.

به گزارش بهداشت نیوز، در راستای اجرای بند هشت مصوبات یکصدوچهارمین جلسه ستاد مرکزی اربعین حسینی، مورخ ۲۸ دی ماه ۱۴۰۱ تحت عنوان (شرایط احراز موکب‌های سلامت توسط جمعیت هلال‌احمر مشخص و مراتب را به موکب داران اعلام و دارای شناسنامه شوند) و با عنایت به اینکه کلیه فعالیت‌های بهداشتی درمان در کشور عراق، به عهده مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر ایران در ستاد مرکزی اربعین مسئولیت است، امروز چهارشنبه سوم اسفندماه جلسه‌ای با حضور مدیران مرکز پزشکی حج و زیارت و نماینده ستاد بازسازی عتبات عالیات که در ستاد مرکزی اربعین حسینی (ع) مسئولیت کمیته اسکان و تغذیه را دارند، برگزار شد.

در این جلسه، درباره برنامه‌ریزی، تدوین استاندارد، کیفی‌سازی ارائه خدمات سلامت زائرین، نحوه نظارت بر فعالیت آنان و طراحی نرم‌افزار جذب و صدور مجوز موکب‌های سلامت مورد بحث و گفتگو قرار گرفت. در بخش دیگری از این جلسه، تعیین شد که موکب‌هایی که در اربعین حسینی ۱۴۰۲ در حوزه درمان و سلامت زائرین حسینی فعالیت خواهند کرد، باید مجوز داشته باشند.

 گفتنی است، عملیات بهداشتی درمانی اربعین حسینی ۱۴۰۲ از ماه‌های پیش با تشکیل کمیته‌های مختلف با آسیب‌شناسی همه جانبه عملیات بهداشتی درمانی اربعین حسینی ۱۴۰۱ در مرکز پزشکی حج و زیارت شروع به فعالیت کرد و برنامه‌های متنوعی جهت سلامت زائرین حسینی (ع) در دستور کار این کمیته قرار گرفت.


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز