title
کد خبر: 234313
00
ضرورت معرفی پزشکان فعال در عرصه قرآنی

مشاور عالی وزیر بهداشت رئیس گروه قرآن عترت و سلامت فرهنگستان علوم پزشکی ایران گفت: در رشته‌ های علوم پزشکی شخصیت‌ ها، اساتید، دانشجویان و قاریان ممتاز قرآنی هستند که در میان مردم ناشناخته‌ اند بنابراین وظیفه ما معرفی این افراد و نشر معارف اسلامی در میان آحاد جامعه است.

 دکتر ناصر سیم فروش در مراسم اختتامیه دهمین همایش ملی قرآن، عترت سلامت با رویکرد بین‌المللی که روز گذشته در تالار قدس مدرسه عالی امام خمینی(ره) قم برگزار شد، اظهار داشت: از فرهنگستان علوم پزشکی ایران، دانشگاه علوم پزشکی قم و جامعه المصطفی العالمیه که در برگزاری این همایش باشکوه، تلاش و زحمات بسیاری انجام دادند، تشکر و قدردانی می‌ کنم.

 

وی با بیان اینکه این همایش برای نخستین بار با رویکرد بین‌ المللی برگزار شد، گفت: در رشته‌ های مختلف علوم پزشکی شخصیت‌ها، اساتید و دانشجویان و قاریان ممتاز قرآنی هستند که در میان مردم ناشناخته‌ اند بنابراین وظیفه ما معرفی این افراد و نشر معارف اسلامی در میان آحاد جامعه است.

 

وی در ادامه به بیان تاریخچه‌ ای از برگزاری همایش «قرآن عترت و سلامت» وزارت بهداشت در ۹ سال گذشته پرداخت و افزود: امید است با فعالیت‌هایی که در حوزه قرآنی انجام می‌دهیم از توان صاحب‌ نظران و متخصصان حوزه و دانشگاه و همچنین پزشکان قرآنی بهره بیشتری ببریم.

 

دکتر سیم فروش خاطرنشان کرد: برگزاری چنین همایش‌ هایی سبب نشر معارف دینی و اسلامی از درون‌ مرزی به برون‌ مرزی و گسترش آن به‌ صورت بین‌ المللی می‌ شود.


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز