title
کد خبر: 233647
00
پارس دارو در پنجمین کنگره بین المللی زنان و زایمان حضوری فعال داشت

پارس دارو به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های تولید‌کننده محصولات دارویی بیماری‌های زنان و زایمان، به عنوان حامی اصلی در پنجمین کنگره بین المللی زنان و زایمان حضوری فعال داشت.

به گزارش روابط عمومی تیپیکو، پنجمین کنگره بین المللی زنان و زایمان و آندومتریوز که یکی از بزرگترین رویدادهای پزشکی زنان و زایمان محسوب می‌شود، با حضور اساتید و متخصصین رشته زنان و زایمان، طی روزهای پنجم تا هفتم بهمن ماه در سالن همایش‌های رازی دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار شد.
شرکت پارس دارو به عنوان یکی از مهمترین و بزرگترین شرکت‌های تولید‌کننده محصولات دارویی بیماری‌های زنان و زایماندر این کنگره سالانه، حضور فعالی داشت.
در این کنگره، محصولات جدید شرکت پارس دارو مانند دالاواگ سی و ادیترون (اولین قرص ‎اندانسترون بازشونده در دهان) معرفی گردید و مزیت‌های رقابتی این محصولات تشریح شد.
گفتی است، در حاشیه این کنگره، دکتر مهدی زاده رئیس انجمن متخصصین زنان و زایمان از غرفه پارس دارو بازدید کرد و در جریان محصولات ارائه شده شرکت در این حوزه قرار گرفت.


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز