title
کد خبر: 233097
00
راه هایی برای درمان التهاب لثه یا پریودنتیت
حواستان به معاینه لثه‌هایتان هست؟

طبق داده‌های علمی جدید دندان‌ها و لثه‌های سالم می‌توانند تأثیر به شدت مثبتی بر تمامی بدن شما بگذارند. ژنژیویت و پریودنتیت هر دو مشکلات مربوط به دهان و دندان هستند که مراحل مختلفی دارند و در صورت درمان‌نشدن، هر دو تأثیر مخربی بر استخوان لثه گذاشته و در نهایت شما را مجبور به جراحی و کم‌کردن سطح لثه می‌کنند اما در کنار مراقبت‌های خانگی، مهم‌ترین کاری که می‌توانید انجام دهید

کافه سلامت: طبق داده‌های علمی جدید دندان‌ها و لثه‌های سالم می‌توانند تأثیر به شدت مثبتی بر تمامی بدن شما بگذارند. ژنژیویت و پریودنتیت هر دو مشکلات مربوط به دهان و دندان هستند که مراحل مختلفی دارند و در صورت درمان‌نشدن، هر دو تأثیر مخربی بر استخوان لثه گذاشته و در نهایت شما را مجبور به جراحی و کم‌کردن سطح لثه می‌کنند اما در کنار مراقبت‌های خانگی، مهم‌ترین کاری که می‌توانید انجام دهید، معاینه‌شدن مرتب دندان‌ها و لثه توسط دندان‌پزشکتان است. برای اطلاعات بیشتر به مشاهده  ویدئوی   «حواستان به معاینه لثه‌هایتان هست؟»     دعوت می‌شوید.

 

ویدیوی مرتبط:

پریودنتیت یا التهاب بافت‌‎های اطراف دندان چطور درمان می‌شود؟

نگاهی به التهاب لثه و از دست دادن دندان‌ها

ژنژیویت یا التهاب لثه چیست؟


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز