title
کد خبر: 233096
00
محصولات تراریخته نگرانی‌ کمبود غذا را کاهش دادند
محصولات تراریخته؛ مفید یا مضر؟

مهمترین کار محصولات تراریخته، با نرخ رشدی که دارند، حفظ امنیت و ایمنی غذایی است. کشورهایی که با سوء تغذیه نسبت به مینرال‌ها، مینرال‌ها، ویتامین‌ها دست و پنجه نرم می‌کنند می ‌‌توانند از محصولات تراریخته‌ای استفاده کنند. محصولاتی که محتوای تغذیه‌ای بیشتری نسبت به محصول غیر تراریخته خودشان دارند.

کافه سلامت: مهمترین کار محصولات تراریخته، با نرخ رشدی که دارند، حفظ امنیت و ایمنی غذایی است. کشورهایی که با سوء تغذیه نسبت به مینرال‌ها، مینرال‌ها، ویتامین‌ها دست و پنجه نرم می‌کنند می‎‌‌توانند از محصولات تراریخته‌ای استفاده کنند. محصولاتی که محتوای تغذیه‌ای بیشتری نسبت به محصول غیر تراریخته خودشان دارند. در  ویدئوی  «محصولات تراریخته؛ مفید یا مضر؟»   دکتر شیما تشرعی خانم دکتر شیما تشرعی داروساز و دستیار تخصصی رشته نوتراسیوتیکس علوم پزشکی تهران درباره محصولات تراریخته و چالش‌هایی که ذهن مردم را درگیر کرده، توضیح داده است.

 

ویدیوی مرتبط:

شناخت انواع ویتامین و بایدها و نبایدهای مصرف‌شان


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز