title
کد خبر: 233024
00
لیزردرمانی، یک روش غیر تهاجمی و مفید
لیزرتراپی چگونه باعث کاهش درد و افزایش سرعت بهبودی آن می‌شود؟

لیزر درمانی یا لیزرتراپی یک نوع روش درمانی غیر تهاجمی و مفید است. درواقع لیزر با شدت بالا، دستگاهی است که نورهای منسجمی، با یک یا چند طول موج خاص تولید می‌کند. یک اشعه لیزر انرژی‌ای را حمل می‌کند که از بافت عبور می‌کند و می‌تواند بافت ملتهب، آسیب‌دیده یا عفونی را درمان کند، طوری که سرعت بهبودی را افزایش و درد را کاهش می‌دهد

کافه سلامت: لیزر درمانی یا لیزرتراپی یک نوع روش درمانی غیر تهاجمی و مفید است. درواقع لیزر با شدت بالا، دستگاهی است که نورهای منسجمی، با یک یا چند طول موج خاص تولید می‌کند. یک اشعه لیزر انرژی‌ای را حمل می‌کند که از بافت عبور می‌کند و می‌تواند بافت ملتهب، آسیب‌دیده یا عفونی را درمان کند، طوری که سرعت بهبودی را افزایش و درد را کاهش می‌دهد. با ویدئوی  «لیزرتراپی چگونه باعث کاهش درد و افزایش سرعت بهبودی آن می‌شود؟»    همراه شوید تا ببینید در هنگام لیزر درمانی چه اتفاقی رخ می‌دهد که موجب درمان و تسکین درد می‌شود.

 

ویدیوی مرتبط:

شیوه جوانسازی پوست را با لیزر تماشا کنید!


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز