title
کد خبر: 232981
00
انتخاب واحد تحقیق و توسعه شرکت ژلاتین کپسول به‌عنوان واحد برتر تحقیقاتی استان تهران

واحد تحقیق و توسعه شرکت تولید ژلاتین کپسول ایران به‌عنوان یکی از واحدهای برتر تحقیقاتی استان تهران، از سوی اداره کل صنعت و معدن و تجارت استان انتخاب و با اهدا تندیس و لوح مورد تقدیر قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی تیپیکو؛ بر اساس ارزیابی صورت گرفته از سوی سازمان صنعت و معدن استان تهران و با همکاری انجمن تخصصی مراکز تحقیق و توسعه صنایع و معادن ایران، واحد تحقیق و توسعه شرکت تولید ژلاتین کپسول ایران به‌عنوان یکی از شرکت‌های برتر و برگزیده در بین واحدهای تولیدی صنعتی و معدنی استان تهران معرفی شد.
مهندس کاظمی معاون اجرایی شرکت ژلاتین کپسول که به نمایندگی از مدیرعامل شرکت در این مراسم حضور داشت، در خصوص این جایزه گفت: شرکت ژلاتین کپسول ایران همواره در تلاش است تا با بومی سازی فرمولاسیون ساخت پوکه کپسول‌های سخت دارویی علاوه بر تامین حداکثری این ماده اولیه دارویی، به عنوان تنها تولید کننده مطرح در منطقه خاورمیانه، به لحاظ کیفی نیز در بالاترین رده استانداردهای تولیدی قرار گرفته و با شرکت‌های بزرگ بین‌المللی در این صنعت رقابت کند. از این رو و با تلاش‌هایی که توسط همکاران بنده در واحد تحقیق و توسعه شرکت صورت گرفته ما علاوه بر کسب گواهی ثبت اختراع در ساخت انواع خاصی از این نوع کپسول، با تایید صلاحیت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به‌عنوان شرکت دانش بنیان نیز انتخاب شده‌ایم.  وی در ادامه اظهار داشت: هدف و رسالت اصلی شرکت، تامین حداکثری این ماده اولیه دارویی در جهت کمک به جامعه درمانی کشور می‌باشد و با برنامه‌ریزی صورت گرفته، بررسی و تحقیق بر روی تولید انواع کپسول ژلاتینی در دستور کار واحد تحقیق و توسعه شرکت قرار دارد که تا به امروز توانسته اند نتایج مطلوب و درخشان را بدست آوردند.
این مراسم با حضور مهدی برادران، معاون صنایع عمومی وزارت صمت و سایر مدیران وزارت صمت، سازمان مدیریت صنایع و معادن، استانداری تهران و مدیران عامل و کارشناسان شرکت‌های مختلف روز چهارشنبه 21 دی ماه در مرکز همایش‌های سازمان مدیریت صنعتی برگزار شد.


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز