title
کد خبر: 231742
00
 نخبگان و فناوران در دستگاه‌های اجرایی جذب می‌شوند

رئیس بنیاد ملی نخبگان استان خراسان جنوبی و هیئت همراه، ضمن دیدار با رئیس پارک علم و فناوری خراسان جنوبی، برای همکاری‌های مشترک در زمینه‌هایی همچون؛ جذب نخبگان و فناوران در دستگاه‌های اجرایی به توافق رسیدند.

به گزارش بهداشت نیوز، دکتر محمدحسن مجیدی رئیس پارک علم و فناوری خراسان جنوبی در این دیدار ضمن اینکه نخبگی را یک موهبت دانست افزود : نخبگی بار سنگینی بر دوش انسان ایجاد می‌کند و نخبگان باید مسائل و مشکلات جامعه را حتی الامکان حل کنند.

وی از تلاش‌های بنیاد نخبگان در معرفی دستاوردهای استان در سطح کشور و خارج از کشور در سال‌های گذشته تقدیر کرد.

رئیس پارک علم و فناوری خراسان جنوبی همچنین خواستار برگزاری جلسات کارشناسی و اتفاق نظر بر روی امور مشترک از جمله توسعه و ارتقا زیست بوم نوآوری استان و به کارگیری نخبگان در شرکت های دانش‌بنیان شد.

دکتر سید سعیدرضا احمدی زاده رئیس بنیاد ملی نخبگان استان، اعلام داشت: ان شاء ا... با همت مضاعفی که پارک به کار خواهد گرفت وضعیت زیست‌بوم نوآوری و فناوری استان ارتقا پیدا خواهد کرد.

وی همچنین درخواست کرد که طرح‌های مشترک با پارک علم و فناوری برای تربیت نیروی انسانی متخصص و اشتغال پایدار نخبگان با مشارکت پارک انجام بگیرد.

رئیس بنیاد نخبگان استان به طرح‌های احمدی روشن (حل مسائل توسط نخبگان) با حضور استاد راهبر و طرح شهید بهشتی (طرح‌های مسئله‌محور و استادمحور) و طرح رصد (شناسایی نخبگان توسط اساتید دانشگاه‌ها و طرح کانون‌های تفکر و به‌کارگیری نخبگان در شرکت‌های دانش‌بنیان نیز اشاره کرد.

گفتنی است، پارک و بنیاد برای همکاری‌های بیشتر در مواردی همچون * پیگیری‌های مشترک از معاونت علمی و فناوری رئیس جمهور و رئیس بنیاد ملی نخبگان برای ارتقاء زیست‌بوم کارافرینی خراسان جنوبی از طریق ارائه طرح‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری * برگزاری جلسات کارشناسی بیشتر برای همکاری و معرفی فناوران و نخبگان به طرفین و استفاده از ظرفیت‌های مشترک * انعقاد تفاهم نامه در زمینه توانمندسازی نخبگان و ارائه مشاوره‌های فنی و حقوقی * برگزاری مشترک رویداد جهادگران علم و فناوری و رویداد تانا تا ثریا با مشارکت سه جانبه پارک، بنیاد و سازمان بسیج * ایجاد و فعال‌سازی کانون‌های تفکر نخبگانی در پارک علم و فناوری * معرفی امریه و سربازان فناور و افراد واجد شرایط جذب در دستگاه‌های اجرایی به پارک علم و فناوری به توافق رسیدند.


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز