title
کد خبر: 230894
00
دکتر محمود بیگلر، سرپرست معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی تهران شد

دکتر حسین قناعتی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران در حکمی دکترمحمود بیگلر را با حفظ سمت به‌عنوان سرپرست معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی تهران منصوب و در نامه‌ای از خدمات ارزشمند دکتر جلال غفارزاده، معاون پیشین قدردانی کرد.

به گزارش بهداشت نیوز، در متن این حکم آمده است:
 
جناب آقای دکتر محمود بیگلر
استادیار محترم دانشگاه
با سلام و احترام
 بی‌تردید دارو و غذا در حفظ سلامت آحاد جامعه دارای نقشی مهم و اهمیتی ویژه و نیازمند توجه بیشتر است. این موضوع علاوه بر بحث علمی و اقتصادی با مسائل فرهنگی جامعه نیز مرتبط بوده و ارتقاء سطح آن نیازمند همت جدی است. بر همین اساس دانشگاه علوم پزشکی تهران به‌عنوان نماد آموزش عالی در حیطه علوم پزشکی وظیفه خود می‌داند که با قوت، رسالت خود را در زمینه‌های آموزش، تحقیق و فناوری و ارائه خدمات سلامت با کیفیت مطلوب و به‌صورت روزآمد پیگیری و محقق نماید. نظر به تعهد، تجربه، توانمندی و سوابق ارزشمند علمی و اجرایی جنابعالی، شما را با حفظ سمت و کلیه وظایف، به‌عنوان سرپرست معاونت غذا و داروی دانشگاه منصوب می‌نمایم.
 انتظار می‌رود با تعامل سازنده با سایر اعضای هیات رئیسه، روسای دانشکده ها و بیمارستان ها، بهره مندی از توان مدیران و کارشناسان آن حوزه و جلب همکاری اعضای محترم هیأت علمی و کارکنان گرامی، علاوه بر تدبیر امور جاری، بر اساس ضوابط و مقررات موجود، نسبت به برنامه ریزی جهت امور ذیل تا حصول نتیجه مطلوب، اهتمام ویژه مبذول فرمائید:
-    عملیاتی نمودن برنامه های آموزش، توسعه و سلامت دولت متناسب با ماموریت های آن حوزه
-    تعیین اولویت های آن حوزه با توجه به اسناد بالادستی، به ویژه نقشه علمی و همچنین تجارب برنامه های پیشین دانشگاه با هدف اجرای برنامه 4 ساله دانشگاه
-    کارآمدکردن نظارت ها و راه اندازی روش های نوین بررسی ایمنی مواد خوراکی، آرایشی و بهداشتی
-    گسترش آموزش عمومی به منظور افزایش میزان آگاهی مردم از محصولات مختلف سلامت محور
-    ارتقاء سیستم های مدیریتی و توسعه فرآیندهای نرم افزاری حوزه معاونت
-    شرکت فعال در شورای هماهنگی دارو
-    صیانت از منابع فیزیکی و مالی، خلق منابع جدید مالی و مدیریت هزینه ها
-    توجه خاص به ارتقای کرامت نیروی انسانی همراه با افزایش بهره وری کارکنان در همه سطوح
امید می رود حوزه معاونت غذا و داروی دانشگاه با به کار گرفتن تمام توان و ظرفیت، به حرکت خود با سرعت و شتاب مطلوب در جهت اهداف تعیین شده ادامه دهد.
از درگاه خداوند متعال توفیق شما را در انجام امور محوله خواستارم.
دکتر حسین قناعتی
رئیس دانشگاه

در  متن نامه قدردانی آمده است:
جناب آقای دکتر جلال غفارزاده
با سلام و احترام
 مسئولیت پذیری و همکاری کارکنان دانشگاه علوم پزشکی تهران در اداره امور اجرایی، بدون تردید یکی از مهمترین عوامل پیشرفت آن در دوره حیات پربرکت دانشگاه بوده است.
 با عنایت به مسئولیت جدید جنابعالی در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، لازم می‌دانم از تلاش‌ها و خدمات ارزشمند حضرتعالی در زمان تصدی معاونت غذا و داروی دانشگاه که نتایج پرباری در پی داشته است سپاسگزاری نمایم و برایتان از درگاه خداوند متعال سلامتی و سعادت روزافزون مسئلت کنم.
 امیدوارم دانشگاه و عرصه نظام سلامت کشور همچنان بتواند از تجارب و توانمندی‌های ارزنده شما بهره‌مند گردد.
دکتر حسین قناعتی
رئیس دانشگاه


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز