title
کد خبر: 230285
00
اهمیت توسعه عدالت در سلامت در نگاه سازمان بیمه سلامت

عضو هیات مدیره سازمان بیمه سلامت ایران گفت: از کلیه روش ها و راهکارهای اساسی در جهت منافع مردم در راستای توسعه عدالت در سلامت استفاده می کنیم.

به گزارش بهداشت نیوز، علیرضا اعرابی در سفر به استان چهارمحال و بختیاری با تاکید بر نگاه سیستمی به سازمان گفت: بر مبنای یک پایه منطقی و بر اساس قوانین و مقررات، کارها را انجام دهید و مسئولیتش را هم به گردن بگیرید.
عضو هیات مدیره سازمان بیمه سلامت ایران افزود: عامل مهم مدیریت جهادى عبارت است از خودباورى و اعتماد به نفس و اعتماد به کمک الهى، لذا در همه‌ى کارها توکل به خداى متعال را فراموش نکنید و به کمکهاى الهى اعتماد کنید.
وی تاکید کرد: از طرح ها و پروژه های موجود سازمان همچون پرداخت هزینه های بیماران خاص و صعب العلاج و پرداخت هزینه های ناباروری و نازایی در جهت حمایت از مردم استفاده کنید.
اعرابی بر تعامل با مسئولین ارشد استان و رایزنی در خصوص طرح ها و برنامه های سازمان بیمه سلامت ایران تاکید کرد و گفت: از کلیه روش ها و راهکارهای اساسی در جهت منافع مردم در راستای توسعه عدالت در سلامت و کمک به مردم آسیب پذیر در مناطق محروم استفاده خواهیم کرد.
 عضو هیات مدیره سازمان بیمه سلامت ایران گفت: در سازمان بیمه سلامت با توجه به روحیه و نگرش خدمتگذاری حاکم در آن همه کارکنان باید همه تلاش خود را برای پیشرفت سازمان بکار ببندند. ما هر جا یک مدیریت انقلابی فعال و پر تحرک داشتیم، کار پیش رفته است.
 وی تاکید کرد: یکی از الزامات مدیریت، کارآمدی، متعهد و متدین بودن است. اگر مدیریت جهادی یا همان کار و تلاش با نیت الهی و مبتنی بر علم و درایت حاکم باشد، مشکلات قابل حل است و سازمان حرکت رو به جلو را ادامه خواهد داد.
 لازم به ذکر است در این جلسه مسائل و مشکلات استان در خصوص پوشش بیمه سلامت همگانی، پوشش رایگان 3 دهک اول، پوشش مادران باردار و فرزندان آنها، پرداخت هزینه های ناباروری و نازایی، اجرای طرح پزشک خانواده شهری، اجرای طرح دارویار، پرداخت هزینه های بیماران خاص و صعب العلاج و چگونگی رفع موانع و ارتقاء عملکرد استان در این زمینه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز