title
کد خبر: 229377
00
اثرات شگفت‌انگیز بارداری
تغییرات بدن زنان را از لقاح تا بعد از زایمان تماشا کنید

حاملگی و زایمان شرایط پیچیده‌ای است که در آن اندام‌های بدن تغییرات زیادی می‌کنند تا بدن مادر برای وجود و پذیرش یک عامل خارجی آماده شود. کمک می‌کند تا سیستم ایمنی تخمک را به عنوان یک جسم خارجی دفع نکند، قلب تپش قوی‌تر می‌شود برای خونرسانی بهتر، کلیه‌ها مایع بیشتری را در خون نگه می‌دارند، مغز هورمون‌های مختلفی جهت راحتی جنین و مادر تولید می‌کند

کافه سلامت: حاملگی و زایمان شرایط پیچیده‌ای است که در آن اندام‌های بدن تغییرات زیادی می‌کنند تا بدن مادر را برای وجود و پذیرش یک عامل خارجی آماده کند. کمک می‌کند تا سیستم ایمنی تخمک را به عنوان یک جسم خارجی دفع نکند، قلب تپش قوی‌تر می‌شود برای خونرسانی بهتر، کلیه‌ها مایع بیشتری را در خون نگه می‌دارند، مغز هورمون‌های مختلفی جهت راحتی جنین و مادر تولید می‌کند و... برای اطلاع از تغییرات شگفت‌انگیز بدن در زمان حاملگی ویدئوی  «تغییرات بدن زنان را از لقاح تا بعد از زایمان تماشا کنید»  را با دقت تماشا کنید.


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز