title
کد خبر: 228959
00
از گلودرد ساده تا تب روماتیسمی و روماتیسم قلبی
مسئولان مدرسه میکروب استرپتوکوک را جدی بگیرند!

میکروب استرپتوکوک A باعث عفونت در گلو و زخم‌های پوستی می ‌شود و باید سریعا درمان شود در غیر این صورت موجب بیماری تب روماتیسمی شده که باعث آسیب به قلب و منجر به روماتیسم قلبی می‌شود. علائم این بیماری شامل گلودرد و زخم‌های پوستی و این بیماری بسیار مُسری است و در بین کودکان 5 تا 14 سال رایج ‌تر است. برای پیشگیری از آن باید به کودکان آموزش داد تا بهداشت را رعایت کرده و در صورت احساس گلودرد حتما به مراقبین خود اطلاع دهند

کافه سلامت: میکروب استرپتوکوک A باعث عفونت در گلو و زخم‌های پوستی می‎‌شود و باید سریعا درمان شود در غیر این صورت موجب بیماری تب روماتیسمی شده که باعث آسیب به قلب و منجر به روماتیسم قلبی می‌شود. علائم این بیماری شامل گلودرد و زخم‌های پوستی و این بیماری بسیار مُسری است و در بین کودکان 5 تا 14 سال رایج‎‌تر است. برای پیشگیری از آن باید به کودکان آموزش داد تا بهداشت را رعایت کرده و در صورت احساس گلودرد حتما به مراقبین خود اطلاع دهند. در ویدیوی  «مسئولان مدرسه میکروب استرپتوکوک را جدی بگیرند!»  با این موضوع بیشتر آشنا شوید.


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز