title
کد خبر: 228498
00
اضافه شدن 7000 تخت بیمارستانی تا پایان سال

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی پیشرفت پروژه‌های عمرانی وزارت بهداشت در سطح کشور را چشمگیر قلمداد کرد و از اضافه شدن 7000 تخت بیمارستانی تا پایان سال جاری خبر داد.

به گزارش بهداشت نیوز، دکتر بهروز رحیمی در چهارمین همایش معاونین توسعه مدیریت و منابع دانشگاه‌ها، دانشکده‌ها و سازمان‌های وابسته ضمن اشاره به 5500 پروژه عمرانی نیمه‌تمام در سطح کشور، بر تسریع در تکمیل و بهره‌برداری از 2000 پروژه تا پایان سال جاری تأکید کرد.

وی در ادامه پیشرفت پروژه‌های عمرانی وزارت بهداشت در سطح کشور را چشمگیر قلمداد کرد و از اضافه شدن 7000 تخت بیمارستانی تا پایان سال جاری خبر داد.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت با یادآوری این نکته که نیروهای انسانی ارزشمندترین سرمایه این وزارت هستند، بر حفظ کرامت کارکنان نظام سلامت و توجه به رفاهیات و پرداخته‌ای آنان تأکید کردند.


وی همچنین به‌کارگیری و ایجاد فضای کاری برای نیروهای انقلابی، متدین و متخصص در جایگاه‌های تخصصی را بسیار حائز اهمیت عنوان کرد و افزود: تعدیل نیرو جزو سیاست‌های وزارت بهداشت نیست و از منابع انسانی فعلی در وزارت بهداشت باید به‌درستی استفاده شود.


دکتر رحیمی در ادامه اظهار داشت: ایجاد ارزش‌افزوده در سرفصل‌های بودجه‌ای و توجه به حوزه بهداشت و قانون جوانی جمعیت باید در دستور کار معاونین توسعه مدیریت و منابع قرار بگیرد و همه سرفصل‌های بودجه تخصیصی به وزارت بهداشت نیز باید در مسیر مربوط به خود هزینه شود.


وی بر جدیت در به‌کارگیری روش‌های انبارداری نوین و بررسی موجودی انبارها و اقلام مصرفی تأکید کرد و گفت: انبارداری نوین و نظارت بر انبارها و کنترل منابع و ملزومات مصرفی در این حوزه یکی از اصول مهم مدیریتی است.


معاون وزیر بهداشت از پیگیری‌های این وزارت برای وصول مطالبات از سازمان تأمین اجتماعی خبر داد و در ادامه یادآوری کرد: مطالبات به‌حق کارکنان وزارت بهداشت ازجمله پیگیری اجرای فوق‌العاده خاص از دستگاه‌های ذی‌ربط، ادامه اجرای تعرفه گذاری خدمات پرستاری و برنامه‌ریزی و پیگیری مجوزهای استخدامی نیز در دستور کار وزارت بهداشت است و تا حصول نتیجه‌ای مطلوب آن را دنبال خواهیم کرد.


وی در پایان سرلوحه قرار دادن حکم جهاد تبیین مقام معظم رهبری را برای تمامی مسئولین و کارگزاران دولت ضروری دانست و بر توجه به حوزه روابط عمومی برای انعکاس شفاف اخبار و پمپاژ امید به جامعه تأکید کرد.


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز