title
کد خبر: 227526
00
تولید نزدیک  ۶.۵ میلیون سرنگ و سرسوزن در هفته گذشته

مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال احمر از تولید قریب به شش و نیم میلیون عدد سرنگ و سرسوزن در هفته گذشته خبرداد.

به گزارش بهداشت نیوز، علیرضا عسکری درباره تولیدات مجموعه تجهیزات پزشکی هلال احمر گفت: شرکت تجهیزات پزشکی در هفته گذشته دو میلیون و ۵۹۲ هزار عدد سرنگ دومیل با سرسوزن جی ۲۳ و یک میلیون و ۷۲۸ هزار سرنگ پنج‌میل با سر سوزن جی ۲۲ تولید کرده و توانسته قسمت مهمی از نیاز جامعه سلامت را برطرف کند.

وی افزود: علاوه بر این در همین بازه زمانی ۸۶۴ هزار عدد سرنگ دومیل سه تکه با سر سوزن جی ۲۳  و ۵۷۶ هزار عدد سرنگ پنج‌میل سه تکه با سر سوزن جی ۲۲ تولید شده است.

عسکری خاطرنشان کرد: هلال احمر تلاش می‌کند تا با شناخت نیاز جامعه در مسیر تولید هدفمند تجهیزات پزشکی قرار گیرد و یاری رسان سیستم بهداشت و درمان کشور باشد و بر همین اساس ۷۲۰ هزار عدد سرسوزن دندانپزشکی پایه بلند جی ۲۷ تولید کرده است.

مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی با اشاره به مجموع تولیدات گفت: در مجموع شش میلیون و  ۴۸۰ هزار عدد سرنگ و سرسوزن در هفته گذشته تولید شده است و روند تولیدات با استفاده از تمامی ظرفیت‌ها ادامه خواهد داشت.


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز