title
کد خبر: 227372
00
طراحی نرم افزار پرداخت الکترونیکی با قابلیت استفاده روی تلفن همراه

نرم افزار پرداخت الکترونیکی بر بستر شبکه و با قابلیت استفاده روی تلفن همراه طراحی شد.

به گزارش بهداشت نیوز، علی اکبر رسولی مدیرعامل شرکت پژوهش افزار فردا با اشاره به این که امروزه با توجه به محدودیت‌های موجود مانند حجم کاری بالا و کمبود وقت و ترافیک الکترونیکی شدن امور بانکی، راه حل مناسب و کاملی است، گفت: پرداخت الکترونیکی به عنوان یک راهکار مناسب جهت انجام سریع معاملات است که بوسیله نرم افزار پرداخت الکترونیکی ممکن شده است.

پوشش سراسری شبکه شتاب

مشخصات بارز نرم افزار پرداخت الکترونیک این است که کاملا تحت وب بوده و امکان پرداخت از انواع بانک‌های عضو شتاب را دارد.

نرم افزار پرداخت الکترونیک این قابلیت را دارد که به محض واریز در حساب شخصی به صورت فیش ثبت می‌شود و دقت فوق‌العاده بالا و عدم مغایرت در اطلاعات دارد.

نرم افزار پرداخت الکترونیکی در واقع ابزاری‌ است برای انجام‌ دادن تراکنش‌های مالی الکترونیکی که به‌ صورت مستقل از شبکه بانکی عمل کرده و جایگزینی برای مسکوکات و اسکناس، خصوصا پول خرد است.

از طریق نرم افزار پرداخت الکترونیکی می‌توان تراکنش‌هایی را از قبیل شارژ کیف پول، انتقال وجه، پرداخت قبض، شارژ سیم ‌کارت و بسته اینترنتی، خرید خدمات دیجیتال، مانده‌‌گیری حساب و برداشت وجه انجام داد.

جلوگیری از اتلاف وقت

جلوگیری از اتلاف وقت ارباب رجوع بواسطه عدم حضور فیزیکی شاید مهم ترین دست آورد تولید این نرم افزار باشد.

این مدیر حوزه دانش بنیان توضیح داد: تولید نرم افزار پرداخت الکترونیک منجر به ایجاد بالغ بر 20 فرصت شغلی شده است و فرصت‌های شغلی به صورت غیرمستقیم نیز ایجاد کرده است و علاوه بر آن صرفه جویی اقتصادی را برای بسیاری از اشخاص و مجموعه‌ها و در کل کشور رقم می‌زند.


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز