title
کد خبر: 227294
00
کشف انبار بزرگ داروهای غیرمجاز در غرب تهران

فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر از کشف انبار بزرگ داروهای غیر مجاز به ارزش ۱۰ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش بهداشت نیوز، سرهنگ علی آقا کارخانه در تشریح جزئیات این خبر گفت:‌ به دنبال اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالاهای ممنوعه توسط پلیس، اخبار و اطلاعاتی از تخلیه مقادیر قابل توجهی داروی غیرمجاز در انباری واقع در اسلامشهر به پلیس مخابره شد که در همین راستا بررسی موضوع در دستورکار ماموران پلیس قرار گرفت.

وی با اشاره به اطمینان ماموران از گزارش دریافتی، اظهارکرد:‌ ماموران پلیس با انجام تحقیقات اولیه محل دپوی داروهای غیرمجاز را در شهرستان اسلامشهر مورد شناسایی قرار دادند و پس از آن با هماهنگی مقام قضایی در محل حاضر شده و اقدام به بازرسی از این انبار کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر با بیان اینکه ماموران پلیس در بازرسی از این انبار ۸۳هزار و ۹۸۸ عدد انواع داروهای غیرمجاز را کشف و ضبط کردند، گفت:‌ همچنین ماموران در این عملیات سه نفر را به عنوان قاچاقچی کالاهای غیر گمرکی دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

بر اساس اعلام مرکز اطلاع‌رسانی پلیس غرب استان تهران، کارخانه با بیان اینکه انبار مذکور نیز پلمب شد، گفت:‌ متهمان دستگیر شده نیز در جریان بازجویی‌ها به جرم خود اعتراف کردند. برای این افراد پرونده‌ای تشکیل شده و آنان برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند.

وی درباره ارزش ریالی محموله داروهای کشف نیز اظهارکرد:‌ ارزش اقلام کشف شده طبق برآورد کارشناسان ۱۰میلیارد ریال است، این داروها به دستگاه‌های مربوطه تحویل داده شد تا درباره آن تصمیم‌گیری شود.  


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز