title
کد خبر: 227030
00
نخبگان می توانند کارهای بزرگی انجام دهند

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری گفت: یک نخبه به داشتن پشتکار و جدی گرفتن کار‌ها و باور اینکه در کشور تاثیرگذار است، می‌تواند کار‌های بزرگ انجام دهد. ️

به گزارش بهداشت نیوز، دهقانی فیروزآبادی گفت: بلوغ اجتماعی یک آدم متفاوت از هوش آن است بنابراین خیلی مهم است وقتی وارد دانشگاه می‌شوید حتما در کار‌های گروهی شرکت کنید.

ا️و گفت: یک نخبه به داشتن پشتکار و جدی گرفتن کار‌ها و همچینن باور اینکه در کشور تاثیرگذارند می‌تواند کار‌های بزرگ انجام بدهد. ️یکی از موضوعات بسیار مهم مطالعه غیر درسی است، یک فرد در کنار مطالعه و عمل کردن باید اندیشه و فکر کند.️

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری ادامه داد: ورزش و تفریح نیز از موضوعاتی است که باید به آن توجه کرد. زندگی کردن بدون تفریح و لذت، خراب کردن زندگی است.

او افزود: رویداد سفیران پیشرفت یک رویداد دانش‌آموزی است که نخبه‌های علمی و ورزشی و افراد دیگری که در عرصه‌های رسانه‌ای و هنری یا دیگر تشکل‌ها فعال هستند از سراسر کشور گرد هم آمده‌اند و قرار است از برخی مراکز علمی، دانشگاهی و صنعتی بازدید کنند.

️این رویداد با حضور با حضور و جمعی از نخبگان دانش آموزی در حوزه‌های علمی، ورزشی، قرآنی و... برگزار شد.


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز