title
کد خبر: 226519
00
کشف 50 تن گندم خارج از شبکه توزیع

فرمانده انتظامی استان تهران ازکشف 50 تن گندم خارج از شبکه توزیع درعملیات ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی خبرداد.

به گزارش بهداشت نیوز، سردار"کیومرث عزیزی"، اظهارداشت:در راستای اجرای طرح مبارزه با احتکار کالا ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی استان با انجام مجموعه اقدامات هوشمندانه و فنی پلیسی از دپوی مقادیری قابل توجهی گندم خارج از شبکه توزیع در انباری واقع دریکی از روستاهای شهرستان پیشوا باخبر شدند.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی قضائی همراه با نماینده اداره صمت به محل اعزام و دربازرسی ازاین انبار 50 تن گندم دولتی که بدون مجوز قانونی دپو شده بود کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به این که ارزش گندم کشف شده برابر ارزیابی کارشناسان مربوطه 5 میلیارد و 750میلیون ریال برآوردشده است، اظهار داشت : در این رابطه یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت سیرمراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

سردار عزیزی در پایان با تاکید بر اینکه مبارزه با قاچاق کالا از اولویت های اصلی پلیس است و با اقتدار کامل در چارچوب قانون و قاطعانه با قانون شکنان در این حوزه برخورد خواهد کرد، خاطرنشان کرد: هموطنان در صورت مشاهده هرگونه قاچاق کالا و ارز، موضوع را از طریق فوریت های پلیس 110 اطلاع دهند و همچنین شماره تلفن 197 پلیس آماده دریافت نظرات، پیشنهادات و تقدیر شما همشهریان عزیز از عملکرد پلیس می باشد.

پایگاه خبری پلیس


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز