title
کد خبر: 226282
00
چای عامل کم‌آبی بدن!
نوشیدن زیاد چای چه ضرری دارد؟

چای یکی از نوشیدنی‌های محبوب است که مصرف زیاد آن به‌دلیل داشتن تانن می‌تواند موجب کمبود آهن شود. همچنین مقادیر زیادی کافئین دارد که علت اصلی بی‌خوابی است و باعث می‌شود پتاسیم بدن نیز دفع و منجر به اضطراب و اسهال شود. گیاه چای مقادیر زیادی از فلوراید داخل خاک را جذب می‌کند و هر برگ آن حاوی مقدار زیادی فلوراید و مقدار زیادش برای بدن مضر است. جالب است بدانید که نوشیدن زیاد چای باعث کم آبی بدن هم می‌شود.

کافه سلامت: چای یکی از نوشیدنی‌های محبوب است که مصرف زیاد آن به‌دلیل داشتن تانن می‌تواند موجب کمبود آهن شود. همچنین مقادیر زیادی کافئین دارد که علت اصلی بی‌خوابی است و باعث می‌شود پتاسیم بدن نیز دفع و منجر به اضطراب و اسهال شود. گیاه چای مقادیر زیادی از فلوراید داخل خاک را جذب می‌کند و هر برگ آن حاوی مقدار زیادی فلوراید و مقدار زیادش برای بدن مضر است. جالب است بدانید که نوشیدن زیاد چای باعث کم آبی بدن هم می‌شود. با ویدئوی «نوشیدن زیاد چای چه ضرری دارد؟»  همراه شوید تا بدانید آیا نوشیدن زیاد چای خوب است یا خیر؟


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز