title
کد خبر: 225658
00
کشف موادغذایی احتکاری در سیرجان

فرمانده انتظامی سیرجان از کشف انبار احتکار بیش از 22هزارو 766 قلم انواع مواد غذایی به ارزش 10 میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

به گزارش بهداشت نیوز، سرهنگ"مرتضی امیر سبتکی"در تشریح این خبر، بیان داشت: در اجرای طرح مبارزه با احتکار کالاهای اساسی و جلوگیری از سوءاستفاده برخی عناصر سودجو، پس از انجام کار اطلاعاتی یک انبار احتکار موادغذایی در شهرستان شناسایی و بررسی آن در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از حصول اطمینان از صحت خبر با هماهنگی قضائی و دعوت از کارشناسان اداره تعزیرات حکومتی و اداره صنعت و معدن شهرستان در بازرسی از این محل22 هزار و 766 قلم انواع مواد غذایی شامل روغن خوراکی، کنسرو حبوبات، مواد شوینده، آبمیوه و دیگر نوشیدنی ها را کشف کردند.

سرهنگ امیر سبتکی ارزش کالاهای کشف شده را برابر نظر کارشناسان بالغ بر 10 میلیارد ریال عنوان و خاطرنشان کرد: این انبار پلمب و فرد متخلف نیز پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد که در این رابطه از شهروندان می خواهیم هر گونه اطلاع از دپوی کالا و اقلام دارویی را به پلیس اطلاع دهند.


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز