title
کد خبر: 225163
00
توزیع 3079 دستگاه چادر امدادی میان زلزله‌زدگان خوی

رئیس سازمان امدادونجات جمعیت هلال‌احمر از توزیع 3079 دستگاه چادر امدادی میان حادثه‌دیدگان در زمین‌لرزه هفته گذشته در شهرستان خوی خبر داد.

به گزارش بهداشت نیوز، مهدی ولی‌پور در تشریح خدمات ارائه شده هلال احمر به حادثه‌دیدگان در زمین لرزه ٥.٤ ریشتری خوی گفت: پس از گذشت یک هفته از وقوع زلزله در شهرستان خوی، امدادرسانی همچنان ادامه دارد و تا به امروز، 3079 دستگاه چادر، 1567 تخته پتو، 855 تخته موکت و 6285 بسته مواد غذایی در میان حادثه‌‎دیدگان توزیع شده است.

وی با اشاره به ادامه امدادرسانی در این شهرستان ادامه داد که تیم سحر جمعیت هلال‌احمر کشور به منظور کاهش آلام و دردهای روحی و روانی در منطقه حاضر هستند تا زمانی که نیاز به حضور این تیم در منطقه احساس می‎‌شود، آن‌ها امدادرسانی را ادامه خواهند داد.

ولی‌پور افزود: در صورت نیاز به اقلام و اقدامات اولیه امدادرسانی، امدادرسانان جمیعت هلال‌احمر برای کمک‌رسانی در منطقه حاضر خواهند شد.


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز