title
کد خبر: 224958
00
آغاز به‌کار هسته پژوهشی فعال در زمینه تولید محصولات بهداشتی گیاهی در مرکز رشد دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره)

هسته تولیدی و پژوهشی “جوزا” فعال در زمینه تولید محصولات بهداشتی گیاهی، فعالیت خود را در مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) آغاز کرد.

به گزارش بهداشت نیوز، فائزه تقی‌پو،ر دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه در رشته شیمی تجزیه و مدیر هسته پژوهشی جوزا گفت: بیش از ۱۸ ماه تحقیق و پژوهش برای تولید محصولات مراقبت از پوست و موی گیاهی به روش کمپرس سرد صورت گرفته است که نتایج بسیار مثبتی را به همراه داشته است.

وی با بیان اینکه مواد اولیه محصولات به صورت صد درصد خالص از گیاهان دارویی تهیه می‌شوند، افزود: این محصولات بهداشتی گیاهی، فاقد مواد شیمیایی و ضد حساسیت هستند که در تمامی سنین می‌توان از آنها استفاده کرد.

دانشجوی دانشگاه ادامه داد: در راستای تحقق شعار سال و تجاری سازی این محصول دانش بنیان و همچنین به منظور ارتقا و بهبود کیفیت محصولات با تکمیل چرخه پژوهش‌های لازم، درخواست استقرار در مرکز رشد دانشگاه را داشتیم که با همکاری مسئولان مربوطه این امر محقق شد.

وی در باره چشم انداز هسته پژوهشی جوزا گفت: امیدواریم با حمایت مسئولان مرتبط، مجوزهای لازم را برای تجاری سازی محصولات خود کسب کنیم و با شروع تولید عمده در مکانی صنعتی، ضمن گسترش دامنه تحقیقاتی خود و افزایش کمی و کیفی تولیدات، در اشتغال دانش‌آموختگان دنشگاهی به استان کمک کنیم.


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز