title
کد خبر: 224792
00
اردوگاه اسکان اضطراری در خوی برپا می‌شود

سرپرست جمعیت هلال‌احمر آذربایجان غربی با اشاره به وقوع زمین‌ لرزه ۵.۴ ریشتری بامداد امروز در خوی، گفت: برای برپایی اردوگاه اسکان اضطراری در منطقه زلزله‌زده آمادگی داریم.

به گزارش بهداشت نیوز، میرزایی درباره اقداماتی که تاکنون در مناطق زلزله‌زده خوی انجام شده گفت: برقراری ارتباط ویدئو کنفرانس با ستاد، اعلام وضعیت قرمز به خوی و سلماس و آمادگی ایجاد اردوگاه با برپایی 50 دستگاه چادر در شهر دیزج از جمله اقدامات انجام شده بوده است.

سرپرست جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی توضیح داد: 12 تیم عملیاتی در مناطق زلزله زده مستقر شده و تیم‌های امدادی استان هم در آماده‌باش هستند.

وی افزود: تعداد مصدومان تا این لحظه و بر اساس آمار اعلام شده توسط اورژانس 294 نفر بوده است. ۵۳ شهر و روستا در آذربایجان غربی از زلزله متاثر شده اند و مناطق متاثر از زلزله در آذربایجان شرقی صدمات جانی و مالی نداشته اند.

گفتنی است بامداد امروز زمین‌لرزه‌ای با قدرت ۵.۴ ریشتر در عمق ۱۰ کیلومتری زمین در آذربایجان غربی حوالی خوی رخ داد و تاکنون 25 پس لرزه در شهرستان به وقوع پیوسته؛ همچنین قطعی برق، نشت گاز و آب در این مناطق اتفاق افتاده است.


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز