title
کد خبر: 224730
00
بهترین متخصص لمینت دندان در تهران کیست؟

چکیده : بهترین مرکز لمینت دندان در تهران باید دارای متخصصان باتجربه، ماهر و دارای نمونه کارهای درخشان و موفقیت آمیز باشد. در این مطلب مهمترین خصوصیات مرکز لمینت و متخصص لمینت دندان ارائه شده است.

لمینت دندان یکی از تکنیک­های زیبایی دندان به شمار می­رود که به تازگی بسیار ترند شده است. افرادی که با مشکلاتی مانند شکستگی لبه­ های دندان، سیاه شدن و تغییر رنگ دادن­ آنها، بدفرم بودن و نامرتب بودن دندان و... مواجه هستند می­توانند برای اصلاح فرم لبخند خود و زیبایی هرچه بیشتر دندان­هایشان از لمینت دندان استفاده کنند. البته انجام لمینت به تخصص و مهارت بالایی نیاز دارد و حتماً باید توسط متخصص لمینت انجام شود. قیمت لمینت دندان نسبت به سایر درمان های ترمیمی بالاتر است، به همین خاطر بیماران توقع دارند که در ازای پرداخت این هزینه بهترین خدمات را دریافت کنند. اینجاست که نقش متخصص لمینت دندان اهمیت پیدا میکند. در ادامه مطلب اطلاعات بیشتری در خصوص این روش و نحوه انتخاب بهترین متخصص لمینت ارائه میکنیم.

 
لمینت دندان چیست؟
لمینت دندان نوعی روکش بسیار نازک و درعین حال محکم است که روی دندان­ها قرار می­گیرد. این روکش اکثر ایرادات و مشکلات ظاهری دندان را می­پوشاند و به شما کمک می­کند دندان­هایی بسیار جذاب­تر و زیباتر داشته باشید. برای مثال شما می­توانید رنگ، اندازه و شکل دندان خود را به کمک روکش لمینت دندان تغییر دهید. بعد از لمینیت، دندان­ها کاملاً ردیف، مرتب و سفید می­شوند و شما لبخندی زیباتر و دلنشین ­تر خواهید داشت.
 
لمینت دندان چیست و بهترین متخصص لمینت چه ویژگی هایی دارد؟
ویژگی‌های بهترین متخصص لمینت دندان
 
لمینت یک تکنیک مدرن و بسیار پیشرفته است و اجرای آن به ظرافت و مهارت زیادی نیاز دارد. از همین رو حتماً باید لمینت کردن دندان­های خود را به یک متخصص لمینت بسپارید. یک متخصص لمینت خوب از ویژگی­های خاصی برخوردار است که مهم­ترین آن­ها عبارت‌اند از:

گذراندن دوره تخصصی لمینت دندان:

لمینت دندان دوره خاص خود را دارد و تمام دندانپزشکان نمی­توانند به خوبی آن را اجرا کنند. از همین رو گذراندن دوره­ های تخصصی لمینت یکی از معیارهای مهم انتخاب دندانپزشک است. معمولا متخصص لمینت دندان، یک دندانپزشک زیبایی و ترمیمی میباشد که علاوه بر دوره دندانپزشکی عمومی، دوره های اضافی را نیز گذارنده است. 

برخورداری از تجربه و مهارت کافی:

داشتن تجربه و مهارت کافی یکی از اصلی ­ترین معیارها برای انتخاب متخصص لمینت دندان به شمار می­رود. داشتن سابقه کافی و نمونه کارهای موفق، احتمال موفقیت آمیز بودن این درمان را بالاتر میبرد. توجه داشته باشید که شکل و فرم دندان هر شخص و مشکلات و ناهنجاری­های آن با هم فرق می­کند، به همین دلیل تنها داشتن تخصص و مدرک تحصیلی معیار انتخاب متخصص لمینت مورد نظر نیست، بلکه سابقه او به صورت عملی و نمونه کارهایش هستند که شما را برای انتخاب بهتر یاری می­دهند.

داشتن نمونه کارهای موفق:

شاید مهم ترین ویژگی یک متخصص لمینت دندان، نمونه کارهایش باشد که از سابقه کاری او نشات میگیرد. اکثر دندان پزشکان زیبایی و ترمیمی یک کلکسیون از عکس های قبل و بعد از خدمات خود دارند که به عنوان نمونه کار به مراجعه کنندگان نشان میدهند. اگر دندانپزشک یا کلینیکی که به آن مراجعه کرده اید، وب سایت دارد، میتوانید تصاویر قبل و بعد لمینت دندان را در وب سایت یا صفحات مجازی آن مشاهده نمایید، در غیر این صورت از فرد متخصص بخواهید که نمونه کارهایش را به شما ارائه کند.

بروز بودن و اطلاع از شیوه­ ها و تکنیک­های جدید:

باوجود اینکه لمینت دندان یک تکنیک نسبتا جدید در جهان است، اما هرساله روش های  جدیدی برای انجام آن معرفی میشود، به همین خاطر متخصصان این زمینه باید همواره اطلاعات خود را به روز نگه دارند و از این شیوه­ های جدید مطلع باشند. متخصص لمینت دندان علاوه بر دانش، باید از جدیدترین ابزارهای دندانپزشکی نیز استفاده کند. 

اگر دندانپزشک مورد نظر  شما تمام این ویژگی­ها را داشت، می­توانید به او اعتماد کرده و اجرای لمینت دندان خود را به او بسپارید.

در انتخاب بهترین متخصص لمینت باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

همان‌طور که در بخش قبلی هم اشاره کردیم، یک متخصص لمینت دندان باید از ویژگی­های خاصی برخوردار باشد تا شما بتوانید با خیال راحت اجرای این تکنیک را به او بسپارید. لمینت حساسیت و ظرافت بالایی داشته و به صورت مستقیم با زیبایی افراد در ارتباط است؛ این روکش به قدری نازک است که در صورت نصب نادرست، ممکن است شکسته شود، از همین رو باید در انتخاب متخصص و کلینیک دندانپزشکی زیبایی دقت و وسواس زیادی به خرج دهید. یکی از اصلی­ترین نکاتی که شما باید در انتخاب یک متخصص لمینت دندان به آن توجه کنید، توجه به سابقه و اعتبار مرکز مورد نظر و متخصصان آن است.  با کمی پرس و جو و مشاهده نمونه کارهای انجام شده، میتوان از سابقه و اعتبار هر کلینیک دندانپزشکی مطمئن شوید.

اکثر کلینیک ­های دندانپزشکی دارای سایت و پیج­ های اینستاگرامی هستند و شما به راحتی می­توانید نظرات و کامنت­های کاربران را بررسی کرده و از تجربیات آن­ها استفاده نمایید.

بهترین متخصص لمینت دندان

قیمت لمینت دندان در تهران

قیمت لمینت دندان به عوامل و معیارهای خاصی بستگی دارد و در هر کلینیک متفاوت است. علت این تفاوت می­تواند مواردی همچون جنس روکش استفاده شده، مهارت و دانش متخصص، تجهیزات موجود در کلینیک، برند لمینیت و... باشد. این موارد عمومی هستند و برای تمام اشخاص صدق میکنند، اما عوامل شخصی دیگری همچون وضعیت دندان­های متقاضی، تعداد دندان­هایی که قرار است روکش شوند، رنگ و ابعاد لمینت دلخواه مراجعه کنندگان و... نیز روی قیمت لمینت دندان تأثیر می­گذارند. 

یک نکته مهم در مورد قیمت لمینت دندان این است که کیفیت و ماندگاری لمینت دندان، رابطه مستقیمی با هزینه پرداخت شده دارد، البته به شرطی که در یک کلینیک دندانپزشکی معتبر و حرفه ای این درمان را انجام داده باشید. گاهی اوقات با وجود هزینه نسبتاً بالایی که پرداخت کرده ­اید، لمینت دندان شما کیفیت و ماندگاری کافی را نداشته و خیلی زود مجبور به پرداخت هزینه اضافی برای ترمیم خواهید شد. اینجاست که اهمیت انتخاب کلینیک دندانپزشکی زیبایی معتبر مشخص می­شود. 

بهترین کلینیک برای نصب لمینت دندان در تهران کجاست؟

با توجه به ازدیاد کلینیک­ های زیبایی در تهران، به احتمال زیاد برای انتخاب بهترین کلینیک دندانپزشکی برای انجام لمینت دندان در تهران دچار سردرگمی شده­ اید. همان‌طور که از مطالب قبلی متوجه شدید، شما برای انتخاب بهترین متخصص و کلینیک دندانپزشکی زیبایی و اجرای لمینت دندان باید به نکات و معیارهای خاصی توجه کنید. متأسفانه امروزه دندانپزشکان زیادی وجود دارند که بدون گذراندن دوره­ های مربوطه و عدم دانش کافی، اقدام به نصب لمینت می­کنند. بدیهی است که نتیجه نهایی به هیچ عنوان برای متقاضی راضی کننده نخواهد بود.

در شهر تهران چندین کلینیک دندانپزشکی زیبایی تأسیس شده است و متخصصان کاملا حرفه ای در این مراکز مشغول فعالیت هستند. یکی از بهترین کلینیک­ های دندانپزشکی معتبر در تهران، کلینیک ایران مهر است.

کلینیک ایران مهر؛ بهترین مرکز لمینت دندان در غرب تهران

کلینیک ایران مهر به جدیدترین تکنولوژی ­های روز دنیا مجهز شده و محیطی کاملاً آرام، تمیز و بهداشتی دارد. پرسنل این کلینیک با خوش‌رویی از شما استقبال کرده و آماده پاسخگویی به سؤالات و مشاوره با شما هستند. همچنین متخصصان لمینت دندان فعال در این کلینیک از تجربه و سابقه کافی برخوردارند و این روکش را به بهترین شکل ممکن اجرا خواهند کرد. از همین رو این کلینیک استحقاق این را دارد که به عنوان بهترین کلینیک دندانپزشکی زیبایی در تهران شناخته شود.

شما میتوانید قیمت لمینت دندان و نمونه کارهای لمینت را به صورت آنلاین از سایت کلینیک دندانپزشکی ایرانمهر (iranmehrdental.com) مشاهده کنید. همچنین برای مشاوره رایگان و بررسی وضعیت دندان های خود میتوانید به آدرس جنت آباد جنوبی، بین همت و چهارباغ، ساختمان بانک دی، پلاک 152، طبقه اول، واحد 2 مراجعه نمایید.


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز