title
کد خبر: 223838
00
بهترین کشور های توریستی اروپا کدام اند؟

اروپا با بیش از ۳۲۴ میلیون بازدید کننده بین المللی در سال گذشته، نیمی از بازار جهانی گردشگری را در دست دارد. هر کشور و شهر اروپایی زیبایی و ویژگی های خاص خود را دارد؛ در ادامه به بررسی تعدادی از بهترین کشورهای توریستی اروپا از منظر مسافران میپردازیم.

 

انتخاب میان کشور های توریستی اروپا

اروپا اولین مقصد توریستی در جهان است، تنوع بسیار زیاد مناظر آن، آب و هوا متنوع و تاریخ پر فراز و نشیب، اروپا را به مکان مورد علاقه مسافران تبدیل کرده است. قاره اروپا بیش از 50 کشور دارد. در هنگام برنامه ریزی سفر برای بازدید از اروپا، انتخاب آسانی پیش روی شما نیست. می توانید با انتخاب تور های مناسب مثل تور 29 روزه دور اروپا سفر شیرینی را تجربه کنید.

 

· فرانسه

فرانسه با قرار گرفتن در بالاتر از اسپانیا و ایتالیا پربازدیدترین کشور اروپاست. شاید به این دلیل است که پاریس پایتخت عشق است یا شراب های آن، به ویژه شراب های بوردو، از بهترین و معروف ترین شراب های جهان هستند. ممکن است مسافران مناظر زیبای «لافرانس» را ترجیح دهند یا شاید به میراث فرهنگی باورنکردنی و بناهای تاریخی آن مانند قلعه های درخشان دره لوآر جذب شوند.

 

 

فرانسه که به خاطر غذا، مد و فرهنگ غنی خود شناخته شده است، بدون شک یکی از محبوب ترین مقاصد توریستی است. اکنون که این کشور اکثر محدودیت های مربوط به بیماری کوید۱۹ را کاهش داده، می توانید با یک سفر کاملاً برنامه ریزی شده و تور 29 روزه دور اروپا، از پاریس دیدن کنید.

پاریس یکی از شهرهای اروپایی است که با بناهای تاریخی مختلف و انواع سبک های معماری شناخته می شود که معروف ترین آنها طاق پیروزی و برج ایفل اند.

زمانی که در پاریس هستید، فراموش نکنید که وقت آزاد خود را برای بازدید از باغ لوکزامبورگ که به خاطر فواره های زیبا، مجسمه ها و گردشگاه های پر درختش مشهور است، بگذارید.

· یونان

یونان یکی از زیباترین کشورهای اروپاست. همچنین یکی از بهترین آب و هوا ها را برای لذت بردن از آفتاب در تمام طول سال به مسافران ارائه می دهد. این کشور در رتبه ۳ کشور برتر سال ۲۰۲۲ قرار گرفته است.

زیبایی ها و ثروت های یونان بسیار زیاد است. این کشور در برگزاری رویدادهای مختلف برای تمامی سلیقه ها همیشه پیش رو بوده است. از تور سنتی آکروپلیس گرفته تا سفرهای دریایی عاشقانه در امتداد ساحل سانتورینی یا غواصی بعداز ظهر به سمت میکونوس. با تور 29 روزه دور اروپا انتخاب خود را در میان بهترین رویدادهای یونان قرار دهید.

 

 

· کرواسی

کرواسی کشوری ثروتمند است که به مسافران تضمین تجربه یک تعطیلات استثنایی را می دهد. احتمالاً در آنجا بیشترین تنوع مناظر جنگلی، ساحلی، جزایر و کوه های کمیاب را شاهد هستید. شما عاشق این کشور، تاریخ، زیبایی و جذابیت آن خواهید شد. در آب های خالص کرواسی شیرجه خواهید زد و هزار جزیره آن را کشف می کنید. همچنین می توانید به مناطق داخلی و حومه شهر سفر کنید و منظره  های استثنایی را کشف کنید.

کرواسی مقصدی خیره کننده است. سفری به زاگرب انجام دهید، استراحت کنید یا در سواحل و جزایر آن ورزش کنید.

 

 

· ایرلند

در سفر به ایرلند کافی شاپ های قدیمی و رستوران های فوق العاده خواهید دید. شهر تاریخی دوبلین یک جاذبه دیدنی ثبت شده در میراث جهانی یونسکو است. موزه های موجود در شهر نقطه عطفی از لحاظ تاریخی به حساب می آیند. این شهر، نویسندگان شهیری چون جورج برنارد شاو و اسکار وایلد را در خود پرورانده است.

ایرلند به تازگی وارد بخش گردشگری پزشکی شده است و بیماران خارجی عموما به دنبال جراحی زیبایی و درمان های دندانپزشکی هستند. از روش­ هایی که برای درمان­های طبیعی و ریلکسیشن استفاده می ­شود، اسپا و ماساژ را می ­توان نام برد که در سفر به ایرلند می­ توانید از آن استفاده نمایید.

 

 

· آلمان

آلمان به همراه فرانسه، بریتانیا و ایتالیا یکی از پربازدیدترین کشورهای اروپاست. احتمالاً به این دلیل است که آلمان تنوع و اصالتی از مناظر را ارائه می دهد. این کشور با قلعه های باشکوه، سواحل وحشی زیبا و جواهرات پنهان باورنکردنی، مقصدی عالی برای تجربه های منحصر به فرد در اروپا است.

 

 

آلمان نه تنها برای دوستداران تاریخ و طبیعت، بلکه برای علاقه مندان به غذا نیز مقصدی عالی است. آلمان بعد از فرانسه دومین کشور اروپایی است که از کیفیت بالایی در رستوران هایش برخوردار است. کدام شهر آلمانی را با تور 29 روز دور اروپا به لیست مقاصد دیدنی خود اضافه می کنید؟

 

 

· اتریش

 

کشف اتریش احتمالاً با اقامت در وین آغاز خواهد شد. آیا می خواهید خود را به کشف زیبایی هایی پایتخت اتریش محدود کنید یا دوست دارید زیباترین مقاصد در اتریش مانند دریاچه های مجلل و قلعه های باورنکردنی اش را به مکان هایی که حتما باید ببینید اضافه کنید؟

 

 

علاقه مندان به اسکی اکثریت بازدیدکننده خارجی به اتریش را تشکیل می دهند. اگر می خواهید تعطیلات آرام  تری داشته باشید، در اتریش کارهای زیادی برای انجام دادن خواهید داشت. طرفداران موتزارت از جشنواره موسیقی سالانه سالزبورگ و همچنین وین، معروف به «شهر موسیقی» لذت خواهند برد. همچنین کارخانه های شکلات سازی و طیف وسیعی از دسر ها برای وسوسه کردن آن هایی که شیرینی دوست دارند، وجود دارد.

 

 

 

· انگلیس

خانه خانواده سلطنتی معروف بریتانیا که از انگلستان، ولز، اسکاتلند و ایرلند شمالی تشکیل شده است، سالانه 29 میلیون گردشگر را به خود جذب می کند. می توانید از مجموعه ای از قلعه ها، گالری ها و موزه ها دیدن کنید و تاریخ شگفت انگیزی را تجربه کنید. همچنین مناظر دیدنی برای لذت بردن در ارتفاعات اسکاتلند وجود دارد. بلیط هواپیما خود را بگیرید و  با تور 29 روز دور اروپا برای کشف لندن به این شهر بیایید!

 

 

نتیجه

 

اروپا گردی می تواند یکی از تجربه های فراموش نشدنی شما باشد. اگر می خواهید دسته جمعی و به همراه دوستان خود سفری شاد و پر هیجان داشته باشید با ثبت نام در تور 29 روزه دور اروپا در سفری به یاد ماندنی با دوستان خود همراه شوید.

 

 


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز