title
کد خبر: 221469
00
با درد مفاصل و گرفتگی عضلات خداحافظی کن!

همه ما حداقل یکبار با درد عضلانی اسکلتی مواجه شدیم. درد عضلانی و اسکلتی تنها مربوط به ورزشکاران و انجام فعالیت های ورزشی سنگین نیست. حتی با افزایش سن، احساس درد در مفاصل موضوعی طبیعی است.

همه ما حداقل یکبار با درد عضلانی اسکلتی مواجه شدیم. درد عضلانی و اسکلتی تنها مربوط به ورزشکاران و انجام فعالیت های ورزشی سنگین نیست. حتی با افزایش سن، احساس درد در مفاصل موضوعی طبیعی است.

چه از درد بیماری های مفصلی رنج می برید و یا ورزشکاری هستید که به دنبال تسکین درد آسیب دیدگی هستید، یا مفاصل و عضله هایتان در حین انجام کارهای روزمره دچار کشیدگی و درد شده است، احتمالا اولین راه حلی که به آن رجوع کرده اید استفاده از یک کرم ضد درد برای درمان گرفتگی عضلات بوده است.

شاید ورزشکاران بیش از سایر افراد جامعه درگیر دردهای عضلانی اسکلتی شوند. نزدیک به 80% از ورزشکاران، کوهنوردان و فوتبالست ها دچار گرفتگی عضلات می شوند و با درد عضلانی اسکلتی درگیر بوده اند. درد مفاصل می تواند در نتیجه آسیب های ورزشی یا تمرینی نیز شکل بگیرد.
حتی در ارتباط با درد عضلانی و اسکلتی، رابطه ای مستقیم بین استرس و درد مفاصل وجود دارد. استرس می تواند به روش های مختلف بر بدن انسان تاثیر بگذارد و درد مفاصل ناشی از استرس می تواند به واقع اثر قابل توجهی بر زندگی روزانه داشته باشد. با گذشت زمان، این شرایط می تواند به ناتوانی عملکردی در قسمت های خاصی از بدن منجر شود.

هنگامی که مفاصل شما دردناک هستند یا عضلات شما درد می کنند، استفاده از کرمهای موضعی می توانند به نحو مطلوبی درد را تسکین دهند. اگر تمایلی به استفاده از قرص و آمپول ندارید و از طرفداران استفاده از داروهای گیاهی هستید استفاده از کرم گیاهی ضد درد بهترین انتخاب برای شماست.

بهترین کرم موضعی ضد درد عضلانی اسکلتی

داروهای ضد درد موضعی از طریق پوست شما جذب می شوند و کمک می کنند گرفتگی عضلات شما برطرف شود. رایج ترین انواع کرم ها یا ژل هایی هستند که روی مفاصل دردناک و روی پوست مالیده می شوند. کرمهای موضعی، محصولات دارویی هستند که برای کمک به تسکین درد اسکلتی و گرفتگی عضلات، روی سطح پوست بصورت موضعی استفاده می شوند. مسکن‌های موضعی با جذب در پوست و اثر بر روی بافت‌های داخل پوست عمل می‌کنند..از آنجایی که مواد تشکیل دهنده از طریق پوست جذب می شوند، بیشتر داروهای ضد درد موضعی بهتر است در مفاصلی که نزدیک به سطح پوست هستند، مانند مفاصل دست و زانو استفاده شود.

استفاده از داروی گیاهی برای تسکین درد عضلانی اسکلتی امری مرسوم بوده است. استفاده از داروهای گیاهی می‌توانند در کنار اثرات تسکین‌دهنده درد، فواید دیگری نیز برای سلامتی داشته باشند، مانند داشتن اثرات آنتی اکسیدانی برای کمک به حفظ سلامت بدن. صدها سال است که مردم از اسانس ها، گیاهان دارویی و درمان های جایگزین به عنوان مسکن های طبیعی استفاده می کنند.

چرا کرم موضعی ضد درد استئوفیکس باریج بهترین انتخاب برای رفع گرفتگی عضلات و درد مفاصل هست؟

مسکن های موضعی، روی دردهای اسکلتی عضلانی بهترین اثر را دارند. بنابراین اگر گردن درد آزاردهنده ای دارید یا عضله شما کشیده شده است، با مصرف کرم ضد درد استئوفیکس بهترین نتیجه را بگیرید.

کرم موضعی استئوفیکس، مجموعه ای از قوی ترین و موثرترین داروهای گیاهی برای کاهش درد عضلانی و اسکلتی است که می تواند در سنین مختلف، برای تسکین دردهای عضلانی و اسکلتی مورد استفاده قرار بگیرد.

کرم ضد درد عضلانی استئوفیکس شامل چه موادی است؟

در کرم ضد درد عضلانی اسکلتی استئوفیکس، از لاواند، اکالیپتوس، رزماری، نعنا فلفلی و روغن شترمرغ استفاده شده است. در طب ایرانی سابقه استفاده از گیاه لاواند برای درمان بیماری‌های مختلف وجود دارد و نتایج مطالعات علمی، استفاده سنتی از لاواند برای درمان بیماری‌های دردناک و التهابی را تایید کرده است.

با توجه به اثرات مفید روغن شترمرغ در بهبود درد، از این روغن به عنوان یکی از مواد پایه کرم استئوفیکس باریج استفاده شده است. روغن شتر مرغ می تواند در مدیریت درد افراد مبتلا به استئوآرتریت مفید باشد و لازم است از قبل به بیماران یادآوری شود که نتایج حاصل از بهبود بیماری از هفته سوم به بعد آشکار می گردد. اسانس اکالیپتوس هم در کاهش درد، تورم و التهاب موثر است و اثری فوق العاده بر التهاب دارد.

برای عملکرد بهتر، هر مرتبه یک لایه نازک از کرم روی ناحیه دردناک و ملتهب ، بصورت موضعی مصرف شود.


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز