title
کد خبر: 221061
00
پیام تبریک انتصاب رئیس جدید واحد تهران جنوب

جمعیت فرزندان شاهد و ایثار گر انقلاب اسلامی و انجمن علمی مدیریت تکنولوژی دانشگاه آزاد اسلامی طی پیامی انتصاب دکتر سید عظیم حسینی را به ریاست واحد تهران جنوب دانشگاه آزاد اسلامی را تبریک گفتند

به گزارش خبر ثریا، متن این پیام به شرح ذیل است:

بسیجی فرهیخته جناب آقای دکتر سید عظیم حسینی
انتصاب شایسته شما به ریاست واحد تهران جنوب را تبریک عرض مینمائیم.
پس از پیشرفت های چشمگیر واحد تهران جنوب در دوره ریاست دکتر علمایی متاسفانه دوره تاریک واحد تهران جنوب شروع شد دورانی سیاه که از هیئت علمی کردن افرادی که دانشجوی مدافع حرم و سردار دلها را سر کلاس به تمسخر گرفته بودند تا انتشار اسناد محرمانه دانشجویان انقلابی توسط مدیر گروه ها و عدم پرداخت چند ساله حقوق اساتید مدعو در آن بود.پس از این دوران تاریک و گذر از دوران تحفظ و احتیاط انشالله دوران مدیریت جهادی و انقلابی توسط حضرتعالی برای دومین واحد بزرگ دانشگاه آزاد رقم بخورد.
انتصاب یک شخصیت علمی و دارای اعتقادات جهادی برای واحدی چون تهران جنوب حسن انتخاب و دقت رصد تیم انتصاب کننده را می رساند.
تخصصی که به زینت تعهد آراسته شده،تعهد به دینداری و دیندار پروری،تعهد به برخورد بدون ترس از تبعات ،با تمسخر کنندگان خون شهدا ،تعهد به ایفای تعهدات تهران جنوب به خانواده تهران جنوب و نه به پست ریاست واحد.
این انتصاب را به همه دانشگاهیانی که در کنار اولویت علمی دغدغه اصالت و هویت انقلابی را دارند تبریک عرض می کنیم و از خداوند تداوم سعادت و سیادت را برای شما آرزومندیم.

جمعیت فرزندان شاهد و ایثار گر انقلاب اسلامی و

انجمن علمی مدیریت تکنولوژی دانشگاه آزاد اسلامی


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز