title
کد خبر: 219846
00
رهاسازی 1000 خودرو در مناطق سیل زده این استان شمالی

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران از رهاسازی هزار دستگاه خودروی زمینگیر شده در سیلاب مناطق مختلف مازندران خبرداد.

به گزارش بهداشت نیوز، دکتر غلامعلی فخاری با اشاره به تغییرات جوی و بارش های سیل آسا و رگباری در مناطق مختلف استان به ویژه مناطق مرتفع و کوهستانی شهرستانهای چالوس،نور وآمل گفت: نجاتگران هلال احمر استان ضمن رهاسازی ۱۰۰۰ دستگاه خودروی زمینگیر شده در سیلاب در این مناطق، خدمات امدادی لازم را به ۳هزار نفر از سرنشینان این خودرو‌ها ارائه کردند.
بنابر گزارش سازمان هلال احمر، او افزود: با توجه به اطلاعیه سازمان هواشناسی مبنی بر تغییرات شدید جوی، به تمامی عوامل امدادی استان آماده باش کامل اعلام گردید و تمام توان عملیاتی، امدادی و پشتیبانی جمعیت هلال احمر استان در خدمت هموطنان متاثر از سیلاب قرار گرفت تا به همه درخواست‌ها امدادی در کمترین زمان ممکن پاسخ داده شود.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران با تاکید بر ضرورت توجه رانندگان به هشدار‌های هواشناسی و توصیه‌های امدادی گفت: از همه مردم و مسافرین درخواست داریم از نزدیک شدن به مسیل ها و رودخانه ها اجتناب کنند.


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز