title
کد خبر: 219257
00
فراخوان نیروهای ادیولوژیست

فراخوان نیروهای ادیولوژیست در برنامه غربالگری شنوایی کودکان سنین ۳ تا ۵ سال در بهزیستی شهرستان های اسلامشهر، تهران و شهریار اعلام شد.

به گزارش بهداشت نیوز با توجه به لزوم اجرای  طرح غربالگری شنوایی کودکان سنین ۳ تا ۵ سال در شهرستانهای  استان تهران، از کلیه ادیولوژیست ها و موسسات علاقه مند به مشارکت در طرح مذکور که واجد شرایط ذیل می باشند دعوت به همکاری می کند.
شرایط لازم :
۱-اشخاص حقیقی دارای مدرک تحصیلی کارشناسی شنوایی شناسی و بالاتر که دارای پروانه فعالیت باشند. در غیر اینصورت شخص موظف به دادن تعهد محضری مبنی بر اخذ مجوز تا ۶ ماه پس از شروع به کار می باشد.
۲-موسسات حقوقی که در اساسنامه موسسه به پیشگیری از معلولیتها یا ارتقاء سلامت اشاره شده باشد و حداقل یکسال سابقه فعالیت در زمینه های پیشگیری از معلولیتها را داشته باشند. موسسه موظف است یک شخص دارای مدرک شنوایی شناسی را جهت انجام غربال به بهزیستی معرفی نماید.
۳-شنوایی شناس دارای مهارت و تجربه در حیطه غربال شنوایی کودکان باشد.
۴-زمان مورد نظر جهت همکاری  شنوایی شناس در برنامه از شنبه تا پنجشنبه در شیفت کاری صبح می باشد.
۵-الویت همکاری با نیروهای بومی می باشد.
۶-سازمان هیچگونه تعهدی نسبت به استخدام نیروهای بکارگرفته شده نداشته و نخواهد داشت.
۷-ادیولوژیست/موسسه موظف به معرفی یک نیرو به منظور پیگیری کودکان مشکوک تشخیص داده شده در مراحل مختلف غربال می باشد.
۸-ادیولوژیست/موسسه منتخب موظف به ارائه سفته معادل قیمب روز دستگاه ممضی به امضائ ۲ ضامن معتبر (کارمند رسمی یا صاحب جوازکسب) و همچنین تضمین حسن انجام تعهدات می باشد.
۹-ادیولوژیست/موسسه منتخب موظف به انجام غربال در مراکز و یا هر مکانی که توسط بهزیستی  اعلام می گردد می باشد.
۱۰-ادیولوژیست/موسسه می بایست متعهد شود که مشمول مقررات قانون منع مداخله کارکنان دولت در معاملات دولتی نباشد.
۱۱-واجدین شرایط تنها تا تاریخ ۱۴۰۱/۰۵/۱۰ فرصت دارند تا مدارک خود را پس از ثبت در دبیرخانه شهرستانی که علاقه مند همکاری در آن هستند،  به دفتر معاونت پیشگیری  شهرستان مربوطه تحویل نمایند.


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز