title
کد خبر: 218865
00
دوره تعامل والد و کودک برگزار می شود

دوره تعامل والد و کودک در بستر ذهن آگاهی (سم زدایی از رابطه والد و کودک) توسط دکتر ژاله کیانی برگزار می شود.

به گزارش بهداشت نیوز، این دوره در روز پنج شنبه 30 تیر ماه با سرفصل های زیر توسط دکتر کیانی برگزار می شود علاقه مندان به شرکت در این دوره آموزشی از طریق اینجا می توانند در دوره شرکت کنند.

گام اول:  بررسی مشکلات اساسی که والدین با  کودکان و نوجوانان خود دارند 
کودکان و نوجوانان با مسائل و مشکلاتی مواجه هستند که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به اضطراب، پرخاشگری، لکنت زبان، شب ادراری، بی‌توجهی، انجام ندادن تکالیف، وابستگی به فضای مجازی، ناتوانی در نه گفتن، عدم اعتماد به نفس و ... اشاره کرد. 
در اولین جلسه می‌آموزیم که این مشکلات را جدی بگیریم، ریشه یابی کنیم، معنی رفتار‌ها رو بفهمیم و از وظیفه خودمون به عنوان والدین آگاه بشیم. 
گام دوم:  چه رفتار و نگرشی  باعث بروز مشکلات در کودکان و نوجوانان می شود
خیلی از والدین دائم نگران هستند که آیا می‌توانند والد خوبی باشند و  فکر می‌کنند که باید کارهایی را برای کودکان و نوجوانان خود انجام می‌دادند که آن‌ها را انجام نداده‌اند. این رویکرد باعث ایجاد حس عذاب وجدان و گناه شدید می‌شود که در نتیجه آن اضطراب، کج‌خلقی و گاهی اوقات سخت‌گیری نسبت به خودشان و فرزندان پدید می آید.  اگر شما هم جزو این والدین هستید در کارگاه دوم با آگاهی نسبت به وظایف واقعی خود تجربه بهتری از رابطه خود با فرزندانتان را تجربه خواهید کرد.
گام سوم: والدین چگونه و با چه مهارت‌هایی می‌توانند این مشکلات را حل کنند و رابطه ی سالم و درستی با فرزند خودایجاد کنند
اگر جزو والدینی هستید که در کلاس‌ها و دوره‌های زیادی شرکت کرده‌اید، کتاب‌های زیادی خوانده‌اید و یا با الگو برداری از والیدن خود احساس می‌کنید در رابطه با فرزندتان به بن بست خورده‌اید، در سایه آموخته‌های دو کارگاه قبلی در کارگاه سوم مهارت‌هایی را می‌آموزید که به راحتی می‌تواند رابطه شما با فرزندتان را اصلاح کند.


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز