title
کد خبر: 218776
00
بازگشت زائران حج تمتع بدون هیچ مشکلی در جریان است

رئیس پلیس پیشگیری فراجا، با اشاره به آغاز بازگشت زائران حج تمتع از بیست و سوم تیرماه گفت: بحمدالله زائران بیت الله الحرام در کمال امنیت در حال بازگشت از این سفر معنوی هستند.

به گزارش بهداشت نیوز، سردار "مهدی معصوم بیگی" با تبریک ولادت حضرت امام علی النقی(ع) و عید غدیر خم به آغاز روند بازگشت زائران حج تمتع از روز پنجشنبه 23 تیرماه اشاره کرد و اظهار داشت: خوشبختانه و به لطف پروردگار متعال حسب تدابیر پیش‌بینی شده توسط پلیس و سایر نهادهای دست‌اندرکار، مشکل خاصی که روند بازگشت زائران گرامی را با اختلال روبه رو کند وجود نداشته و پلیس پیشگیری فراجا با بسیج تمام امکانات در 18 ایستگاه پروازی ضمن تامین نظم و امنیت، مشتاقانه از زائران خانه خدا استقبال و تکریم می کند.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه تا صبح روز شنبه 25 تیرماه تعداد 3 هزار و 27 نفر از حجاج با 12 پرواز از طریق فرودگاه‌های امام (ره)، تبریز و کرمان به میهن اسلامی بازگشته اند افزود: عملیات بازگشت زائران از حج تمتع تا 7 مرداد در 18 فرودگاه بین المللی ادامه خواهد داشت.

ارشدترین مقام پلیس پیشگیری کشور ادامه داد: خداوند متعال را شاکریم که زائران گرامی با عمل به توصیه های پلیس و خودداری از حمل اقلام ممنوعه و رعایت قوانین و مقررات در کمال صحت و سلامت به این سفر معنوی اعزام شدند و در کشور مقصد نیز تاکنون هیچ گونه مشکلی برای هم میهنان عزیزمان در این خصوص حادث نشده است.

سردار معصوم بیگی خاطرنشان کرد: پلیس فرودگاه های پلیس پیشگیری فراجا تا بازگشت آخرین زائر خانه خدا به میهن اسلامی در آمادگی کامل و به صورت شبانه روزی به اجرای ماموریت و خدمتگزاری به زائران ادامه خواهد داد.


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز