title
کد خبر: 218327
00
برنامه«طبیب» به تلویزیون بازگشت

برنامه تلویزیونی «طبیب» بعد از حواشیِ پیش آمده درباره‌ی صحبت‌های یکی از کارشناسان و دستور توقف موقت از معاونت سیما، بار دیگر از دوشنبه (۲۰ تیرماه) روی آنتن شبکه سه می‌رود.

به گزارش بهداشت نیوز، برنامه تلویزیونی «طبیب» به تهیه‌کنندگی علی زاهدی و با اجرای پیمان طالبی از دوشنبه( ۲۰ تیرماه) ساعت ۱۱ صبح به آنتن شبکه سه بازمی‌گردد.  

روابط عمومی معاونت سیما هم درباره‌ی بازگشت برنامه «طبیب» به شبکه سه چنین اعلام کرد:

«پس از بررسی ها و ملاحظات انجام شده از سوی شبکه سه و عوامل برنامه، طبیب از ۲۰ تیر به آنتن باز می‌گردد.

همان طور که پیش تر اعلام شده بود برنامه طبیب پس از اطمینان از رعایت استانداردهای ضروری برنامه‌های زنده و تخصصی، پخش خود را مجدد از سر خواهد گرفت، به استحضار مخاطبان محترم می رساند، اکنون پس از انجام بررسی ها و تذکرات و رعایت ملاحظات لازم از سوی شبکه سه و عوامل برنامه برای پیشگیری از خطاهای احتمالی، مقرر شد این برنامه به آنتن برگردد.»

این برنامه با دعوت از پزشکان و کارشناسان حوزه سلامت درصدد است تا مباحث پزشکی و سلامت را به اطلاع مخاطبان خود برساند و سطح سلامت و اطلاعات پزشکی شهروندان ارتقاء دهد.


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز