title
کد خبر: 218201
00
دکتر سید مقداد حسینی سخنگوی ستاد تعلیم و تربیت شورای عالی انقلاب فرهنگی شد

دومین جلسه ستاد تعلیم و تربیت شورای عالی انقلاب فرهنگی روز سه شنبه 14 تیر به ریاست دکتر سعیدرضا عاملی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شد.

به گزارش بهداشت نیوز به نقل از ثریا، دکتر سعید رضا عاملی در پایان این جلسه با بیان اینکه ستاد تعلیم و تربیت یکی از ستادهای چهارگانه شکل گرفته شورای عالی انقلاب فرهنگی در طرح تحول این شورا است، اظهار داشت: در جلسه اول این ستاد موضوع استقرار سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک که مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی است به همراه چالش‌ها و موانع پیش رو با حضور مسئولان مرتبط مورد بحث و برسی قرار گرفت.
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: در جلسه دوم این ستاد که روز گذشته برگزار شد پیرامون مصوبه ۸۳۳ شورای عالی و جذب منابع انسانی در وزارت آموزش و پرورش بحث و تبادل نظر شد که در این خصوص رئیس دانشگاه فرهنگیان به ارائه گزارش در این زمینه پرداخت.
وی افزود: به دلیل اهمیت بالای موضوع و نکات مد نظر اعضای جلسه برای رفع مشکلات و موانع پیش روی این دانشگاه موضوع در این جلسه به اتمام نرسید و مقرر شد ادامه موضوع در جلسه آینده ستاد تعلیم و تربیت به سرانجام برسد.
گفتنی است در این جلسه وزیر آموزش و پرورش، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، رئیس سازمان امور استخدامی کشور و دکتر علم الهدی و دکتر ساعی حضور داشتند.
همچنین در جلسه اول ستاد مقرر شد که دکتر سید مقداد حسینی به عنوان سخنگوی ستاد تعلیم و تربیت انتخاب شود.


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز