title
کد خبر: 217748
00
قدردانی از افزایش پوشش بیمه‌ای خدمات درمانی بیماران اوتیسم

مدیرعامل و تعدادی از اعضای انجمن اوتیسم در دیدار با مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی از پوشش بیمه‌ای خدمات درمانی و توانبخشی بیماران مبتلا به اوتیسم قدردانی کردند.

به گزارش بهداشت نیوز، دکتر میرهاشم موسوی در این دیدار خدمت به بیماران مبتلا به اوتیسم را مسئولیت و وظیفه اجتماعی دانست و گفت: تمام تلاش ما این است که خدمات مطلوبی به جامعه تحت پوشش تأمین اجتماعی ارائه دهیم و بتوانیم کمیت و کیفیت خدمات را با استفاده از همه ظرفیت‌ها و امکانات ارتقاء دهیم. ارتقاء خدمات تأمین اجتماعی به بیماران اوتیسم نیز در همین مسیر انجام شده است. دولت مردمی سیزدهم نیز در این زمینه نهایت همکاری را دارد و وزارت بهداشت و اعضای دولت همگی بر ارتقاء خدمات به بیماران اوتیسم تاکید دارند. مصوبه جدید شورای عالی بیمه نیز برای ارتقاء خدمات به بیماران اوتیسم کار ارزشمندی است و ما تلاش می‌کنیم در اسرع وقت اقدامات لازم را برای استفاده بیماران اوتیسم از پوشش بیمه‌ای جدید انجام دهیم و از هیچ اقدامی دریغ نخواهیم کرد.

سعیده صالح غفاری، مدیرعامل انجمن اوتیسم نیز در این دیدار از همکاری سازمان تأمین اجتماعی برای توسعه خدمات و افزایش پوشش بیمه‌ای بیماران اوتیسم قدردانی کرد و گفت: حدود سه هزار بیمار اوتیسم در کشور داریم و قطعاً خدمت‌رسانی به این عزیزان و ارتقاء خدمات درمانی و پوشش بیمه‌ای آنها منشأ خیر و برکت برای سازمان تأمین اجتماعی و مدیریت و کارکنان این سازمان خواهد بود. افزایش پوشش بیمه‌ای بیماران اوتیسم کار بسیار ارزشمندی است و از تمامی کسانی که برای کاهش مشکلات خانواده این بیماران اقدام کردند قدردانی می‌کنیم.

در پایان این دیدار لوح تقدیر و هدیه انجمن اوتیسم توسط یکی از بیماران عضو این انجمن به دکتر میرهاشم موسوی اهدا شد.


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز