کد خبر: 21755
تاریخ انتشار: شنبه 20 خرداد 1396 - 09:05
از ٦ تا ١٠ ژوئن 4 فیلم از مجموعه آثاری که ترانه علیدوستی در آنها بازی کرده است در توکیو ژاپن به نمایش در میآید.
به گزارش «بهداشت نیوز» در این مراسم فیلم های «من، ترانه، ۱۵ سال دارم»، «پذیرایی ساده»، «درباره الی» و «فروشنده» به نمایش در میآید و بعد از نمایش آنها ترانه علیدوستی با مخاطبان گفتگو میکند.
همچنین در حاشیه این برنامه ترانه علیدوستی با شبکه خبری ان اچ کی ژاپن درباره سینماان گفتگو و مصاحبه کرده است.
منبع: جام نیوز
ارسال نظر



نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.