title
کد خبر: 216362
00
طبع سرد چه نشانه‌هایی دارد؟

گاهی مواقع از روی خصوصیات ظاهری افراد می توانند به شناخت مزاج خود پی ببرند، سرد مزاجان خشک اغلب افرادی که دارای هیکل ریز‌ و پوست و استخوان می باشند و هیکل درشت و چربی نشان‌دهنده‌ تری و سردی مزاج می باشد. کسانی که موهای کم‌پشت و نازک دارند سرد مزاج می باشند.

به گزارش بهداشت نیوز، کسانی که مزاج سرد و خشک دارند پوست سبزه و تیره دارند در صورتی که پوست سفید از مزاج سرد و تر برمی آید. آنها اغلب احساس سرما می‌کنند و پوست، دست‌ها و بدنشان اکثرا سرد است و مدام دچار تعریق می شوند و ادرار و مدفوع بدون بو دارند و زمان خوابشان زیاد می باشد البته خواب تکه تکه و ناآرام نیز مربوط به افراد مزاج سرد و خشک می باشد.

اصولا افرادی که طبعشان سرد است در برابر سرما مقاومت کمی دارند، رنگ پوستی روشن و کم انرژی می باشند، آنها مستعد بیماری نقرس، ام اس، پارکینسون و رماتیسم هستند و البته خیلی کم پیش می آید که عصبانی شوند به همین دلیل کارهایشان نیز به کندی پیش می رود.

طبع سرد با علائمی خاص در افراد خود را نشان می دهد، این افراد تحملشان کم است و مدام بی‌حوصله هستند، کم خونی از مشکلات آنها می باشد و  رنگ پوستشان از سایر مزاج‌ها تیره تر می باشد. تنبلی و کم انرژی بودن از خصوصیاتشان است و به همین دلیل مدام بی انرژی می باشند افسردگی بیشتر سراغ آنها را می گیرد، این افراد در فصول گرم سال نیز حس سرما در وجودشان است.

خصوصیات افراد سرد مزاج

با خصوصیات ظاهری افراد سرد مزاج آشنا شدیم خوب است که با دیگر خصوصیات آنها نیز آشنا شویم:

مستعد بیماری های روحی چون؛ اضطراب، وسواس و افسردگی، اختلالات خواب و...
اختلالات بیماری های پوست و مو مانند؛ اگزما و خشکی پوست یا لک های پوستی و ...
بروز مشکلات گوارشی مانند؛ یبوست، هموروئید، شقاق مقعد و...

 

 


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز