title
کد خبر: 214893
00
عملکرد روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی بر اساس ۱۷ شاخص اختصاصی ارزیابی می‌شود

مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: عملکرد روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی بر اساس شاخص‌های پایه و ۱۷ شاخص اختصاصی ارزیابی و پایش می‌شود.

به گزارش بهداشت نیوز، دکتر علیرضا رحیم‌نیا در اجلاس روسای دانشکده‌ها و دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور در مازندران با بیان این مطلب، گفت: بر اساس آیین نامه عملکرد مدیران وزارت بهداشت، سه حیطه شاخص برای ارزیابی عملکرد معاونان، مدیران وزارتخانه و روسای دانشگاه‌ها وجود دارد که این شاخص‌ها دارای ۱۴ حیطه و ۱۰۰ گویه هستند.

وی افزود: تکریم ذی‌نفعان و ارباب رجوع، میزان تمرکز بر سازمان یادگیرنده و توانمندسازی کارکنان، ارزش‌گذاری به کارکنان و شرکا، سرعت عمل و انعطاف پذیری، تمرکز بر آینده، مدیریت نوآوری، اخلاق مداری، کشف فساد و فساد ستیزی، سلامت اداری، صیانت از حقوق شهروندی جزو شاخص های پایه مدیران وزارتخانه و روسای دانشگاه هاست. 

مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت در بخش پایانی سخنانش به تشریح شاخص های ۱۷ گانه ارزیابی عملکرد روسای دانشکده ها و دانشگاه های علوم پزشکی کشور پرداخت و از آنان خواست به این شاخص ها توجه ویژه داشته باشند.


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز