title
کد خبر: 212922
00
 تلخی تاخیر در انتصاب دبیر ستاد ملی جمعیت با شیرینی انتخاب دقیق جبران شد

دکتر خلیل علی محمدزاده رییس مرکز تحقیقات سیاستگذاری اقتصاد سلامت ضمن تشکر از رییس جمهوری در خاتمه بخشیدن به تاخیر در انتصاب دبیر ستاد ملی جمعیت کشور اظهار داشت: امروز بهترین انتخاب ممکن صورت گرفت.

به گزارش بهداشت نیوز، وی با اشاره به این نکته که تلخی تاخیر در انتصاب دبیر ستاد با شیرینی یک انتخاب دقیق جبران شد، گفت: دکتر سید کاظم فروتن پزشک متخصص، چهره ای دانشگاهی، فرهنگی و اجتماعی و از پژوهشگران آگاه و مشرف به موضوعات حوزه سلامت جمعیت و خانواده است.
وی افزود: برای هماهنگی و انجام وظایف مربوط به این ستاد،  در تفکرات و ارتباطات ایشان انسجام و جامع نگری لازم وجود دارد.
این پزشک و استاد دانشگاه گفت: اگر تمام مواد و جوانب قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در این شورا از سازمان های مربوطه به درستی مطالبه شود و فرایندها و رویه ها اصلاح و عملکردها رصد گردد، نگرانی ها در سطح جامعه کاهش خواهد یافت.
دکتر علی محمدزاده در پایان گفت: اگر بگوییم که بزرگترین عملکرد قوای حکومتی وابسته به استحکام پایه های خانواده و تقویت آن و پاسخگویی به نیازهای گوناگون جوانان و زنان کشور است، سخنی به گزاف نگفته ایم.


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز