title
کد خبر: 212839
00
9 مورد از محبوب ترین اسنک ها برای مهمانی

در دنیای امروزی همه چیز با شتاب و عجله صورت می‌گیرد و به دلیل مشغله‌های زیادی که داریم ترجیح می‌دهیم غذاهایی را استفاده کنیم که فست فود و اسنک هستند و به سرعت آماده می‌شوند. امروزه فست فودها در رقابت با یکدیگر هر روز غذاها و خوراکی های جالب تر و خوش مزه تری ارائه می‌کنند تا بتوانند مشتریان خود را راضی نگه دارند و مشتریان بیش تری هم جذب کنند. ما در ادامه به چند غذای محبوب در فست فودها و اسنک‌های سریع می‌پردازیم. پس با ما همراه شوید.

در دنیای امروزی همه چیز با شتاب و عجله صورت می‌گیرد و به دلیل مشغله‌های زیادی که داریم ترجیح می‌دهیم غذاهایی را استفاده کنیم که فست فود و اسنک هستند و به سرعت آماده می‌شوند. امروزه فست فودها در رقابت با یکدیگر هر روز غذاها و خوراکی های جالب تر و خوش مزه تری ارائه می‌کنند تا بتوانند مشتریان خود را راضی نگه دارند و مشتریان بیش تری هم جذب کنند. ما در ادامه به چند غذای محبوب در فست فودها و اسنک‌های سریع می‌پردازیم. پس با ما همراه شوید.

  1. اسنک ژامبون

اسنک ژامبون یکی از محبوب‌ترین انواع اسنک است. همانطور که از نام این غذا معلوم است مواد داخلی آن از ژامبون تهیه می‌شود. مواد اولیه این غذا با توجه به تعداد افراد عبارت است از:

  • ژامبون ۱۰ ورقه
  • قارچ ۲۰۰ گرم
  • فلفل دلمه کوچک ۱ عدد
  • نان تست ۱ بسته کوچک
  • پنیر پیتزا به مقدار لازم
  • فلفل سیاه و آویشن و پودر سیر به مقدار لازم
  1. همبرگر

همبرگر هم یک اسنک سریع است که از ترکیب گوشت چرخ کرده، پیاز، سیر، پنیر پیتزا و غیره تهیه می‌شود. همبرگر دارای انواع مختلفی از گوشت‌های متنوع است. یک نوع ساندویچ است که دارای یک یا چند تکه گوشت است که بین دو یا چند نان بریده شده قرار گرفته و با چاشنی‌های مختلف تزئین شده است. برای عطر بیشتر همبرگر می‌توانید از زعفران یا ریشه زعفران استفاده کنید. برای خرید زعفران باید صرف نظر از  قیمت اقدام به خرید بهترین انواع زعفران کنید که عطر و بوی غذای شما را بیشتر می‌کند. معمولا زعفران ارزان عطر و بوی اصیل را ندارد.

  1. پیتزا

پیتزا یک نان صاف با ترکیبی از مواد دلخواه مانند ژامبون،  قارچ، گوشت، سس گوجه فرنگی، پنیر و چاشنی های مختلف است که اختراع آن در ایتالیا بوده است. مشهورترین دستور پخت ایتالیایی این غذا امروزه آن را تبدیل به محبوب‌ترین فست فود دنیا کرده است. شما می‌توانید این اسنک خوشمزه را در خانه و به سرعت با هر آنچه در اختیار دارید آماده کنید.

  1. فینگر فود

فینگر فودها را می‌توانید با مواد مختلفی درست کنید. برای مثال انواع اسنک و پیراشکی کوچک در این دسته قرار می‌گیرند. برای بالا رفتن سرعت کار خود می‌توانید از خمیر پیراشکی و یا خمیر مایع آماده استفاده کنید و به راحتی مواد را داخل آن قرار داده و در سرخ کن یا تابه سرخ کنید. معمولا فینگر فودها را با سبزیجات یا زرشک تزئین می‌کنند. برای خرید اینترنتی زرشک می‌توانید آن را از مدل پفکی در برندهای معتبر مجتهدی، سحرخیز  و یا  برادران حسینی تهیه کنید که زرشک‌های مرغوب و باکیفتی دارند.

  1. اسپرینگ رول

این غذا یکی از غذاهای پرطرفدار و محبوب در شمال شرق آسیا به شمار می‌آید که با توجه به مناطق مختلف مواد متفاوتی داخل خمیر این غذا استفاده می‌شود. بنابراین تنوع اسپرینگ رول‌ها بسیار زیاد است. این غذا علاوه بر اینکه  بسیار مقوی است، گزینه سالم و خوشمزه‌ای  برای بچه‌ها است و برای تهیه آن شما به زحمت نخواهید افتاد. شما می‌توانید این غذا را هم به عنوان پیش غذا و هم وعده غذایی اصلی تهیه کنید. برای این غذا شما باید خمیر فیلو داشته باشید و برای مواد داخل آن هم از هر ماده‌ای خواستید به همراه چاشنی و پنیر پیتزا استفاده کنید.

  1. مرغ سوخاری

این روزها مرغ سوخاری جای خود را میان محبوب‌ترین غذاهای سریع دنیا باز کرده است. این روزها در رستوران‌ ها، فودکورت‌ ها و فست‌فود ها  شاهد افراد زیادی هستیم که تنها سفارش مرغ سوخاری می‌دهند. این غذا که به عنوان بشقاب اصلی در منوی رستوران های چینی استفاده می‌شود با ورود به قاره ی آمریکا تا حدی تغییر کاربری داده است و تبدیل به یک پیش غذا شده است. معمولا چینی‌ها  این غذا را در مراسم‌هایی مانند جشن عروسی سرو می‌کنند.

  1. پاستا

پاستا نیز مربوط به کشور ایتالیا است و در زمره فست‌ فودهای محبوب دنیا است. پاستا انواع مختلفی مانند پاستا چیکن آلفردو، پاستا پستو و پاستا بیف آلفردو دارد. در تهیه پاستا علاوه بر پاستا از انواع سبزیجات معطر، سس مخصوص با آرد، شیر و کره، خامه و گوشت مرغ یا بره استفاده می‌شود.

  1. سیب زمینی سرخ کرده

سیب زمینی سرخ کرده یک اسنک محبوب در همه جای دنیا است که به عنوان میان وعده یا در کنار فست فود سرو می‌شود. این اسنک محبوب به صورت سرخ شده یا حتی تنوری هم بسیار جذاب است و گاهی اوقات به صورت ویژه و همراه با پنیر و ژامبون هم سرو می‌شود. سیب زمینی‌ها در صورت سرخ شدن یک غذای بسیار پرکالری به شمار می‌روند. در اغلب مهمانی‌ها حتی در کنار غذاهای مجلسی و رسمی هم سیب زمینی حضور دارد.

  1. ذرت مکزیکی

این میان وعده محبوب هم یک گزینه خوب برای مهمانی‌ها است. در ذرت مکزیکی، از ذرت، قارچ، پنیر پیتزا و سس مایونز و انواع چاشنی و کره استفاده می‌شود. بهتر است برای تهیه ذرت مکزیکی از ذرت مرغوب و کاملا پخته شده استفاده کنید تا میان وعده شما خوشمزه‌تر باشد. ذرت مکزیکی به صورت گرم و با انواع سس یا آبلیمو سرو می‌شود.

نویسنده: وحیده امینی

 


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز