title
کد خبر: 212062
00
جلوه‌ای نو از سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی

ایمان بیاوریم به آغاز فصل نو، ایمان بیاوریم به بهار، به لبخند دوباره و به زندگی.

به گزارش بهداشت نیوز، نوروز با خود، حس سرزندگی و طراوت را به همراه دارد و جوهره وجودی آدمی را در طنین روح‌بخش خود درمی‌آمیزد تا به او این باور را بدهد که حیات، نو شده و سیاهی‌ها رخت بربسته و این تلنگر را به هوشمندان عالم می‌زند که می‌توان هم‌چون بهار، ضمیر را از زنگار سیاهی‌ها زدود و به سمت روشنی رفت و تابان ماند.

این ترمیم و بازسازی، سرلوحه تمامی زحمت‌کشان در ستاد توسعه علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی قرار گرفته. هنرمندانی که در تمام این سال‌ها، تلاش کرده‌اند تا به تاثیر و تاثر از بهار، به راه‌های بازسازی و طراوت وقوف یابند تا گامی هر چند کوچک برداشته شود در جهت تقلیل آلام مردم جامعه.

ما بهار سرزندگی را به بهار فناوری گره زده‌ایم و تمام توان خود را به کار بسته‌ایم تا مطابق با دانش روز جهان، مستمرا، در مسیر نو شدن، کشف و حیات گام برداریم. تلاش‌هایی که هر چند تا به امروز به موفقیت‌های درخشان و آمارهای چشم‌گیری منتج شده اما ما آموخته‌ایم چونان بهار، همواره در تلاش برای زایش حیات باشیم و همچون آفتاب عالمتاب، دایره خدمات و توانمندی‌های خود را بر روی همه مردم عزیز کشورمان بگسترانیم. همچنان‌که بهار وقتی می‌آید، بر مرغ‌زار و بادیه، به یک نگاه می‌راند و همه آنها را از انفاس خوش خود پرنصیب می‌سازد.

سخن خویش را با بیتی از شهریار به پایان می‌برم؛ آن‌جا که فرمود:

از همه سوی جهان، جلوه او می‌بینم

جلوه اوست جهان، کز همه سو می‌بینم

 

امیرعلی حمیدیه، دبیر ستاد توسعه علوم و فناوری‌های سلول های بنیادی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز